اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی:

طی 10 سال گذشته مددجویان امداد خراسان جنوبی کاهش یافته‎اند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی از کاهش مددجویان کمیته‌امداد خراسان جنوبی خبر داد و گفت: طی 10 سال گذشته تعداد مدجویان امداد استان از 18 درصد به 9 درصد رسیده است.

طی 10 سال گذشته مددجویان امداد خراسان جنوبی کاهش یافته‎اند

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی استان‌های شرق کشور اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در موضوعات فرهنگی، آموزشی و تفریحی برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر کار کارشناسی خوبی داشته و در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد نیز فعالیت‌های زیربنایی و گسترده‌ای شده است.

مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی طی 10 سال کاهش یافته‎اند

وی ادامه داد: کمیته امداد استان در راستای توسعه توانمندی و ایجاد اشتغالزایی برای جامعه هدف و جمعیت زیرپوشش این نهاد گام‌های اساسی برداشته است، به طوری که طی 10 سال گذشته خانوارهای زیرپوشش نهاد در استان از 18 درصد به حدود 9 درصد کاهش یافته که در کشور رکورد بسیار خوبی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش یکی از راه‌های رسیدن به نشاط سالم در جامعه است، گفت: مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به معروف دانسته‌اند که در حقیقت امر به ورزش امر به همه خوبی‌هاست و باید قدر این فعالیت‌های فرهنگی ورزشی را دانست.

گلرو یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات فرهنگی و احیای سنت‌های حسنه اسلامی شود و جای خالی بازی‌های سنتی که در دوران گذشته ترویج داشت و سبب دوستی و صمیمیت‌های بین فردی می‌شد را بگیرد.

وی به ورزشکاران حاضر در مراسم نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی توصیه کرد: سنین نوجوانی و جوانی یکی از حساس‌ترین دوران سرنوشت‌ساز زندگی انسان است و به همین دلیل نیاز به برنامه‌ریزی توأم با تلاش هدفمند و همه‌جانبه دارد، بنابراین از شما می‌خواهم از همین امروز در پی کسب مهارت‌های زندگی و توانمند ‎کردن خود در حوزه‌های متفاوت اجتماعی باشید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: در کنار فعالیت‌های ورزشی، خود را به صفات حسنه الهی مزین کنید و در کنار رقابت به رفاقت‌ها بیندیشید و در کنار تشویق به تهذیب نیز بپردازید تا لحظه‌های با هم بودن تبدیل به نزدیکی قلب‌ها شود تا با خاطرات خوش و شیرین بتوانید به شهر و دیارتان برگردید.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول