اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

758 حامی در سرایان تکلف 101 یتیم را بر عهده گرفتند

مدیر کمیته امداد سرایان گفت: از ابتدای سال تاکنون 758 حامی سرپرستی 101 یتیم زیرپوشش کمیته امداد شهرستان سرایان را عهده‌‌دار شدند.

758 حامی در سرایان تکلف 101 یتیم را بر عهده گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حلوانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: حامیان از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ 485 میلیون ریال به ایتام سرایان به‌صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت کردند.

وی از جذب 85 نفر حامی در سرایان طی ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان مقدار 500 کیلو گوشت و هزار کیلو برنج بین ایتام توزیع و تعدادی جهیزیه به ارزش 74 میلیون ریال به نوعروسان یتیم تحویل داده شده است.

مدیر کمیته امداد سرایان اذعان داشت: در حال حاضر تعداد 758 نفر از حامیان کفالت مادی و معنوی تعداد101 فرزند یتیم این نهاد را عهده‌دار بوده که ماهانه مبلغ 10 تا 20 هزار تومان به حساب ایتام زیر پوشش واریز می‌کنند.

حلوانی ابراز کرد: امسال طرح محسنین به منظور حمایت از نیازمندان عائله‌مند و بیمار در دستور کار این نهاد قرار گرفته و تاکنون پنج حامی در این اقدام خداپسندانه شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 899 نفر از مساعدت‌های درمانی و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد سرایان برخوردار شده‌اند.

مدیر کمیته امداد سرایان گفت: رعایت بهداشت و کمک به بیماران صعب‌العلاج و سرکشی از بیماران زمین‌گیر از جمله وظایف کمیته امداد است.

حلوانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 602 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند از اعتبارات بهداشتی، درمانی و بیمه‌های اجتماعی این نهاد بهره‌مند شده‌اند، متذکر شد: این اعتبارات از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی بوده است.

وی افزود برای 96 مددجوی بیمار زمین‌گیر، مبلغ 25 میلیون ریال خرید لوازم بهداشتی و توان‌بخشی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد سرایان ادامه داد: همچنین تعداد 210 کودک زیر پوشش با مبلغ 210 میلیون ریال اعتبار از طرح تغدیه این نهاد برخوردار شده‌اند.

حلوانی از توزیع اقلام بهداشتی برای کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی بین افراد زیر پوشش این نهاد خبر داد.

وی اضافه کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری مبلغ 36 هزار و 816 میلیون ریال بابت کمک به نسخ درمانی مددجویان زیر پوشش هزینه و برای هشت خانواده نیز از محل اعتبارات بهداشتی در ارتباط با احداث سرویس‌های بهداشتی مساعدت شده است.

مدیر کمیته امداد سرایان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 899 نفر از مددجویان زیر پوشش و مجریان طرح‌های اشتغال از اعتبارات بیمه‌های اجتماعی این نهاد برخوردار و مبلغ 167 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از مردم سخاوتمند شهرستان سرایان خواستار تداوم کمک‌رسانی به بیماران صعب‌العلاج شد.

انتهای پیام/69013/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول