اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سرایان خبر داد

هزینه‌کرد 2 میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 197 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار یک‌میلیارد و 84 میلیون تومان در سرایان اجرا شده است.

هزینه‌کرد 2 میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حلوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت در راستای ایجاد اشتغال در جامعه اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد 197 طرح اشتغال‌زایی در سرایان اجرا شده است.

وی هزینه‌کرد طرح‌های اشتغالزایی سرایان را یک‌میلیارد و 84 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: همچنین تعداد 206 نفر از مددجویان و فرزندان آنها و سایر اقشار نیازمند جذب بازار کار شده‌اند.

بیشتر طرح‌های اجرا شده در زمینه کشاورزی است

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با اشاره به منابع تامین اعتبار طرح‌های اشتغال یادآور شد: این طرح‌ها از محل تسهیلات کمیته امداد و تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی با مشارکت امداد و بانک‌های این شهرستان پرداخت و اجرا شده است.

حلوانی با اشاره به شرایط جغرافیایی سرایان اذعان داشت: بیشتر طرح‌های اجرا شده در زمینه کشاورزی، دامپروری و مغازه‌داری است.

وی رمز موفقیت اشتغال در کشور را نظارت جدی متولیان امر دانست و متذکر شد: در حوزه اشتغال بابت نظارت و مشاوره شغلی هر چه هزینه شود، مفید و منجر به تثبیت اشتغال است.

طرح‌های اشتغال‌زایی نقش مهمی در تولید ناخالص ملی دارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان اضافه کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای متقاضیان جویای کار از طریق کمیته امداد، سهم بسزایی در تولید ناخالص ملی کشور دارد.

حلوانی اذعان داشت: با اجرای این طرح‌ها احساس عزت نفس افراد احیاء و فرهنگ کار و تلاش در جامعه زنده می‌شود.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول