اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز ماه رمضان تاکنون صورت گرفت

جذب 2500 حامی برای ایتام خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون دو هزار و 500 حامی برای ایتام کمیته امداد خراسان جنوبی جذب شده است.

جذب 2500 حامی برای ایتام خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی شب گذشته در نشست جمعی از دانشجویان، نخبگان و ایتام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: سرکشی از خانواده ایتام و نیازمندان از جمله کارهای نیکی است که توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرکشی به خانواده نیازمندان دارای فضای عاطفی و زیبا است، ادامه داد: این خانواده‌ها آینده‌سازان کشور هستند.

ایجاد 67 پایگاه برای جذب حامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مردم بیشتر از اینکه با عمر خود زندگی کنند، با احسان و نیکوکاری خود زندگی می‌کنند، تصریح کرد: احسان و نیکوکاری سبب برکت در زندگی است.

رضوی از ایجاد 67 پایگاه در داخل و خارج استان برای جذب حامی جدید برای ایتام این نهاد خبر داد و اذعان داشت: این پایگاه‌ها در ماه مبارک رمضان ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون 2 هزار 500 حامی جذب شده، یادآور شد: یک‌هزار و 893 حامی در لیالی قدر جذب شده‌اند.

 توزیع 15 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تعداد حامیان جذب شده از تهران را 699 حامی اعلام کرد و متذکر شد: تعداد 210 حامی از مشهد جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد حامیان در مرکز استان 755 حامی است، افزود: تعداد 836 حامی در شهرستان‌های استان حمایت ایتام کمیته امداد استان را بر عهده گرفته‌اند.

رضوی با اشاره به میزان اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اذعان داشت: تاکنون 220 هزار نفر از نیازمندان در استان اطعام شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در ماه رمضان یک‌هزار خانواده مورد بازدید قرار گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: همچنین 15 سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع یا در حال توزیع است.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول