اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 2 هزار مددجو در اردوهای کمیته امداد خراسان‎جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در تابستان امسال 2 هزار دانش‌آموز و خانواده زیرپوشش در اردوهای کمیته امداد این استان شرکت کردند.

شرکت 2 هزار مددجو در اردوهای کمیته امداد خراسان‎جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی صبح امروز در سی‌ویکمین اردوهای رهپویان ولایت اظهار داشت: از آغاز تابستان هفت دوره اردو در خراسان جنوبی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های زیرپوشش امداد این استان برگزار شده است.

وی با بیان این‌که تعداد 2 هزار نفر در این اردوها شرکت کردند، ادامه داد: از این تعداد یک‌هزار و 700 نفر مادران و دختران بوده‌اند.

حضور 300 مددجو در جشنواره منطقه‌ای خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان این‌که در دو دوره از این اردوها مادران و دختران اهل سنت شرکت داشته‌اند، تصریح کرد: تعداد 300 نفر از این مددجویان در جشنواره‌های منطقه‌ای شرکت کرده‌اند.

رضوی مددجویان شرکت‌کننده در این اردوها را دارای پاکترین فطرت‌ها دانست و اذعان داشت: اردوهای کمیته امداد از لطافت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به نتایج کنکور امسال یادآور شد: یکی از مددجویان امداد خراسان جنوبی که اهل روستای بارنجگان یکی از روستاهای مرزی و عشایری است، موفق به کسب رتبه 23 کنکور شده است.

برگزاری نخستین اردوهای خانوادگی امداد در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان این‌که کمیته امداد بر پای مردم راه می‌رود، متذکر شد: کسانی که به امداد کمک می‌کنند باید خود را نیازمند این کمک بدانند.

رضوی از برگزاری نخستین اردوهای خانوادگی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: همچنین دو جشنواره قرآن و ورزش نیز در بین مددجویان این استان برگزار شد.

وی با بیان این‌که در این اردوها به برپایی مشاوره‌های خانوادگی، دینی و مذهبی توجه ویژه شده است، اذعان داشت: این امر برای بررسی آسیب‌ها و اقدام برای رفع آنها بوده است.

انتهای پیام/69010/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول