اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سرایان خبر داد

پرداخت 972 میلیون تومان وام اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان گفت: در پنج ماهه امسال 972 میلیون تومان وام اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت 972 میلیون تومان وام اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حلوانی ظهر امروز در جمع مسئولان کمیته امداد امام‌خمینی اظهار داشت: از آغاز امسال تاکنون اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی سبب اشتغال مددجویان زیرپوشش و سایر اقشار جامعه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرایان 32 هزار و 435 نفر جمعیت دارد، ادامه داد: از این تعداد حدود 2 هزار و 432 نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

یک‌هزار خانوار سرایانی زیرپوشش امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان تعداد خانوارهای زیرپوشش را یک‌هزار و 296 خانوار برشمرد و اذعان داشت: حدود 12.49 درصد از خانوارهای این شهرستان زیرپوشش امداد هستند.

حلوانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی از دلایل عمده در کاهش مددجویان نسبت به سنوات گذشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد به سبب ارائه مشاوره‌های شغلی در آغاز کار و نظارت به روند فعالیت‌ها هنگام اجرای طرح از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است، یادآور شد: این مشاغل هر ماه توسط کارشناسان این نهاد بازدید، نقاط قوت و ضعف آن بررسی و مشاوره رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.

ایجاد 175 فرصت شغلی توسط کمیته امداد سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان اضافه کرد: در این راستا تعداد یک‌هزار و 100 مورد بازدید از آغاز سال جاری تاکنون انجام شده است.

حلوانی از ایجاد 175 فرصت شغلی توسط کمیته امداد سرایان خبر داد و متذکر شد: برای این طرح‌ها که از محل اعتبارات امدادی، تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی بانک‌ها تامین شده بیش از 972 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی اذعان داشت: تعداد 201 فرصت شغلی مستقیم در این شهرستان برای مددجویان به وجود آمده است.

انتهای پیام/69010/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول