اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

بهره‎مندی 3500 دانش‎آموز از برنامه‎های اوقات فراغت امداد خراسان‎جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از بهره‎مندی 3 هزار و 500 دانش‌آموز زیر پوشش از برنامه‎های اوقات فراغت این نهاد در استان خبر داد.

بهره‎مندی 3500 دانش‎آموز از برنامه‎های اوقات فراغت امداد خراسان‎جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره روابط‎عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سید جواد رضوی در مراسم اختتامیه کلاس‎های اوقات فراغت کانون شهید آوینی بیرجند که در محل سالن غدیر برگزار شد، اظهار کرد: در تابستان امسال در راستای غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان و دانشجویان زیر پوشش در سطح استان در قالب 22 کانون جوانان پیرو ولایت، 12 کانون فرهنگی دائم و موقت شرایط برای حضور 3 هزار و 500 دانش‎آموز و دانشجوی زیر پوشش در کلاس‎های آموزشی این نهاد فراهم شده است.

وی افزود: شما نوجوانان و جوانان باید با تلاش و کوشش موجبات پیشرفت ایران اسلامی را فراهم سازید.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: در تابستان امسال 480 دانش‌آموز دختر و پسر در کلاس‎های اوقات فراغت کانون شهیدآوینی این نهاد شرکت کردند و از برنامه‌های قرآنی، علمی آموزشی، مهارتی، فرهنگی هنری، ورزشی و اردویی این نهاد بهره‌مند شدند.

محمد مهران‌پور تصریح کرد: در کانون شهید آوینی این نهاد شرایط برای استفاده هر چه بهتر دانش‌آموزان در رشته‌های رایانه، سوخت نگار چوب، حفظ و قرائت قرآن کریم و غیره فراهم شد و البته برخی از رشته‌ها با توجه به تخصصی بودن آنها با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

در پایان این مراسم از 12 نفر از دانش‎آموزان برتر در رشته‎های مختلف با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/69008/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول