اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته خراسان جنوبی:

35 یتیم در نهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی صاحب حامی شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از آغاز افتتاح نهمین نمایشگاه قرآن کریم تا پایان آن 35 حامی حمایت از 35 یتیم زیر پوشش را بر عهده گرفتند.

35 یتیم در نهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی صاحب حامی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سیدرضا حسینی اظهار داشت: در طرح ایتام مددجویانی که از وجود پدر محروم و دارای مادر و یا محروم از هر دو باشند زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی اذعان داشت: دو طرح «محسنین و ایتام» توسط کمیته امداد استان در محل غرفه این نهاد، واقع در نهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌جنوبی دایر بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به طرح محسنین، افزود: در این طرح مددجویانی زیر پوشش قرار گرفته‌اند که والدین آنها از یکدیگر طلاق گرفته یا زندانی هستند.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر 750 مددجو در طرح ایتام و محسنین کمیته امداد استان زیر پوشش قرار دارند، اذعان داشت: این افراد از سن دو تا 25 سال زیر پوشش این طرح قرار دارند.

این مسئول تصریح کرد: از آغاز افتتاح نهمین نمایشگاه قرآن کریم تا پایان آن 35 حامی حمایت از 35 یتیم زیر پوشش امداد را بر عهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی عنوان کرد: هر کدام از این حامیان حداقل مبلغ 20 هزار تومان و یا بیشتر ماهانه به مدت یکسال به این ایتام کمک می‌کنند.

حسینی متذکر شد: هر کدام از این یتیمان دارای مشخصات خاصی بوده که  فرد حامی می‌تواند با در نظر گرفتن آن مبلغ خود را به شماره حساب یتیم واریز کند.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول