اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی خبر داد

شرکت 800 نفر از خراسان جنوبی در جشنواره فرهنگ رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: امسال 800 نفر از خراسان جنوبی در جشنواره فرهنگ رضوی شرکت کردند.

شرکت 800 نفر از خراسان جنوبی در جشنواره فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی ظهر امروز در جمع مسئولان اظهار کرد: با نهادینه کردن فرهنگ رضوی در بین کودکان و نوجوانان روابط عاطفی در بین این کودکان با ائمه(ع) به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه با برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها لحظه‌های معنوی خوبی برای کودکان به وجود می‌آید، اذعان داشت: کودکان صحنه‌های معنوی را دیده و بهتر می‌توانند با فرهنگ رضوی و تمام ائمه آشنا شوند.

اجرای بیش‌ از 100 برنامه در جشنواره هفته فرهنگ رضوی خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: با استفاده از نمادها و نشانه‌های رضوی می‌توانیم محتوای فعالیت‌ کارگاه‌ها را به سمت و سوی فرهنگ رضوی سوق دهیم.

صمدی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در جشنواره هفته فرهنگ رضوی دانش مذهبی و دینی را در بین کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده عمیق می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی و اجرا شده است، متذکر شد: بیش‌ از 100 برنامه مختلف در مراکز برگزاری این جشنواره اجرا شده است.

ارسال 600 اثر برگزیده در خراسان جنوبی به جشنواره فرهنگ رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان در بخش پویانمایی و انیمیشن آثار بسیار ارزنده‌ای را به وجود آورده‌اند، اضافه کرد: برای گسترش این بخش نیاز به همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی وجود دارد.

صمدی یادآور شد: در سال گذشته پنج نفر از اعضا و مربیان در جشنواره یک تصویر و یک حدیث رضوی که در قم برگزار شد جزو برگزیدگان کشوری شدند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی 800 نفر در جشنواره بین‌المللی فرهنگ رضوی شرکت کرده‌اند، اذعان داشت: تعداد 600 اثر از شرکت‌کنندگان به جشنواره بین‌المللی فرهنگ رضوی اصفهان ارسال شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی امور تربیتی را از فعالیت‌های سخت دانست و اذعان داشت: این فعالیت باید با صبر و بردباری صورت پذیرد تا تاثیر مفید و خوبی در جامعه بگذارد.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول