اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری هفته فرهنگ رضوی در خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: امسال جشنواره هفته فرهنگ رضوی در خراسان جنوبی در 12 مرکز فرهنگی هنری ثابت برگزار شد.

برگزاری هفته فرهنگ رضوی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی ظهر امروز در اختتامیه هفته فرهنگ رضوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: جشنواره فرهنگ رضوی در خراسان جنوبی از 26 مردادماه آغاز و تا 31 مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دوازدهمین استان در کشور است که جشنواره فرهنگ رضوی در آن برگزار شده است، اذعان داشت: این جشنواره در خراسان جنوبی در 12 مرکز فرهنگی و هنری ثابت برگزار شده است.

هدف جشنواره آشنایی کودکان با زندگی امام رضا(ع) است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌های سفالگری، پویانمایی، نمایش‌نامه‌خوانی، نمایشگاه آثار فرهنگ رضوی، نقاشی، شعرخوانی، معرفی کتاب، قصه‌گویی و پژوهش از جمله برنامه‌های این جشنواره بوده است.

صمدی هدف از این جشنواره را آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و سیره امام رضا(ع) دانست و افزود: در این جشنواره کودکان با زندگی این امام بزرگوار و قصه‌های زندگی ایشان آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ناب رضوی سبب الگو گرفتن کودکان از ائمه شده و در زندگی خود از این الگوها استفاده می‌کنند.

برگزاری 16 جشنواره فرهنگی با محوریت فرهنگ رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ رضوی در بین نوجوانان و کودکان 16 جشنواره فرهنگی با محوریت فرهنگ رضوی اجرا می‌شود.

صمدی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در 16 مرکز برگزار می‌شود، متذکر شد: امسال در کشور 16 استان متولی برگزاری هفته فرهنگ رضوی هستند.

وی اذعان داشت: امیدواریم در هفته فرهنگ رضوی با استفاده از شیوه‌ زندگی ائمه، تعمق فرهنگی و دینی کودکان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/69021/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول