اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی:

650 کودک عشایری و روستایی خراسان‌جنوبی به مقام معظم رهبری نامه نوشتند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: 650 کودک و نوجوان عشایری و روستایی خراسان‌جنوبی با شرکت در مسابقه ادبی «نامه‌ای به رهبرم» برای رهبر فرزانه انقلاب نامه نوشتند.

650 کودک عشایری و روستایی خراسان‌جنوبی به مقام معظم رهبری نامه نوشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان روستایی و عشایری در مسابقه ادبی «نامه‌ای به رهبرم» با موضوعات پیشنهادی هم‌چون "اگر به روستایم بیایی، فقط به تو می‌گویم، اگر مهمان من شوی و وقتی تو را ببینم از عواطف و احساسات، خواسته‌ها، آرزوها و حرف‌های خود" به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نوشتند.

وی افزود: پس از استقبال خوب کودکان و نوجوانان عشایری و روستایی دل‌نوشته‌ها و نامه‌های ساده اما زیبا در واحد آفرینش‌های ادبی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: بر همین اساس از مجموع 650 اثر رسیده، 20 اثر به ‌عنوان برگزیده و 60 اثر منتخب معرفی شدند.

صمدی یادآور شد:‌ 80 دلنوشته برگزیده و منتخب کودکان و نوجوانان روستایی و عشایری استان، بهار 1391 در غالب کتابی با مشارکت حوزه هنری به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: هم‌چنین برای نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی به رسم یادبود ارسال شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول