اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

راهیابی 3 نمایشنامه عروسکی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره خراسان جنوبی

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سه نمایشنامه عروسکی برتر از این استان به جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی کشور در خراسان جنوبی راه یافتند.

راهیابی 3 نمایشنامه عروسکی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره خراسان جنوبی

پرویز شاهوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: سه نمایشنامه عروسکی برتر از استان چهارمحال و بختیاری به جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی کشور در خراسان جنوبی راه یافتند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: این جشنواره سوم تا ششم تیرماه سال‌جاری در شهرستان بیرجند برگزار می‌‎شود.

شاهوردی ادامه داد: در این جشنواره آثار هنرمندانی از استان‌های مازندران، کرمانشاه، قم، قزوین، خوزستان، آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نمایش عروسکی مراکز اداره‌کل کانون پرورش فکری استان، گفت: در این جشنواره از 22 گروه برگزیده استان، سه گروه در بخش اعضای کانون، یک گروه در بخش آزاد به جشنواره منطقه‌ای معرفی شدند.

تیم مسئول بر ضرورت تسریع فعالیت‌های کانون در بخش‌های مختلف تأکید کرد و افزود: به‌منظور تحقق این هدف ابزارهای متنوعی به کار می‎‌رود تا بازخورد تأثیرگذاری آن در تولید یک اثر قابل بحث و بدیهی شود و هر اثر متأثر از پدیدآورنده خویش است.

این مسئول با اشاره به برگزیدگان مسابقه کارگاه هنری برتر، اذعان داشت: مسابقه کارگاه هنری برتر ویژه مربیان هنری هر ساله در کشور انجام می‎‌شود و لعیا ماهوری، منیژه شرفیان در رشته نقاشی و نسرین امین در رشته سفالگری رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/68006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول