اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی خبر داد

بهره‌مندی 200 هزار کودک از برنامه‌های کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: سال گذشته در این استان 200 هزار کودک و نوجوان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون استفاده کردند.

بهره‌مندی 200 هزار کودک از برنامه‌های کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی از حضور 205 هزار و 672 نفر از کودکان و نوجوانان استان خراسان‌جنوبی در مراکز فرهنگی هنری کانون طی سال گذشته خبر داد.

وی بیان کرد: در سال جاری صدها فعالیت فرهنگی، هنری و ده‌ها جشنواره و مسابقه در تقویم کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی با محورهایی همچون کتابخوانی، فعالیت‌های خاص هنری و ادبی، آموزش و پژوهش، نمایشی، گردهمایی، نشست و جشنواره پیش‌بینی شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی افزود: در حال حاضر بیش از 11 هزار کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی هستند که این تعداد بالغ بر 64 هزار جلد کتاب را در سال 90 به امانت گرفته و مطالعه کرده‌اند.

صمدی کتابخوانی را سرلوحه تمامی فعالیت‌های کانون دانست و اضافه کرد: طی سال گذشته در پایان هر فصل برای آگاهی خانواده‌ها از میزان مطالعه فرزندانشان در کانون برای کتابخوان‌ترین اعضا از طریق پست کارنامه دانایی ارسال شد و این مهم در سال 91 نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی با 8 هزار و 669 دفعه اجرا در استان خراسان‌جنوبی بر اجرای فعالیت‌های ادبی و هنری پیشی گرفت که با تدوین برنامه سال 91 امید است بتوانیم شاهد رشد دیگر فعالیت‌ها نیز باشیم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول