اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی خبر داد

تدوین 80 برنامه فرهنگی هنری در خراسان‌جنوبی سال 91

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی از تدوین بیش از 80 برنامه فرهنگی هنری برای اجرا در سال آینده در سطح این استان خبر داد.

تدوین 80 برنامه فرهنگی هنری در خراسان‌جنوبی سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی توجه به سیستم نرم‌افزار کتابداری، کتاب و کتابخوانی به ویژه رمان‌های نوجوانان، بازنگری در شیوه‌های اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، فرآیند برنامه‌ریزی برای پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان را ضروری دانست.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره باغ‌های آسمان در سال آینده، افزود: آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان به معارف قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نهج‌الفصاحه با هدف گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی در مراکز فرهنگی هنری استان از جمله اهداف این جشنواره خواهد بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بررسی برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراکز فرهنگی هنری سال 91 در دستور کار قرار گرفت و مربیان مسئول مراکز به ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده پرداختند.

صمدی بیان کرد: شش جشنواره استانی باغ‌های آسمان، کتیبه‌های سفالی و نقوش اسلامی، چهره‌های ماندگار، عروسک‌های محلی، نقاشی کودک مسلمان در جامعه مسلمان و عکس کودک و نوجوان از برنامه‌های اجرایی خراسان جنوبی در سال 91 خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌نویس برنامه‌های اجرایی فرهنگی، هنری و ادبی مراکز فرهنگی هنری استان حول 14 محور کتابخوانی، فعالیت‌های خاص هنری و ادبی، آموزش و پژوهش، نمایشی، گردهمایی و نشست‌ها و جشنواره‌ها با بیش از 80 برنامه متنوع فرهنگی هنری و ادبی برای اجرا در مراکز فرهنگی هنری استان در سال 91  تدوین شده است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول