اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت هزار و 100 کودک

مسابقه داستانک‌نویسی باران در خراسان‌جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: بیش از یک ‌هزار و 100 کودک و نوجوان خراسان‌جنوبی در مسابقه داستانک‌نویسی با عنوان باران شرکت کردند.

مسابقه داستانک‌نویسی باران در خراسان‌جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: مسابقه داستانک‌نویسی باران با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش و با هدف شکوفایی توانمندی‌های کودکان و نوجوانانی که گرایش ادبی دارند در سطح استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

وی افزود: شرکت ‌‌کنندگان مسابقه داستانک‌نویسی باران با موضوعاتی هم‌چون ابر، باران، برف، روزهای مدرسه، روزهای گرم و روزهای سرد و آزاد، داستان‌های کوتاهی نوشتند که به شخصیت‌پردازی و صحنه‌سازی حرفه‌ای نیاز نداشت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت دریافت آثار و استقبال خوب کودکان و نوجوانان از مسابقه داستانک‌نویسی، تعداد یک ‌هزار و 115 داستانک به واحد آفرینش‌های ادبی ارسال شد که تمامی آثار مورد بررسی قرار گرفت و نفرات برگزیده و منتخب برای دریافت جوایز معرفی شدند.

صمدی یادآور شد: در بخش کودکان 11 اثر برگزیده و 19 اثر منتخب معرفی شد، هم‌چنین در بخش نوجوان صاحبان 9 داستانک به عنوان برگزیده و 16 داستانک منتخب با اهدای جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی یادآور شد: داستانک‌های برتر و برگزیده در غالب کتابی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول