اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال صورت می‌گیرد

ارسال کتاب به روستاهای محروم از طریق کتابخانه پستی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در فصل تابستان کتابخانه پستی ارسال کتاب را به مناطق روستایی و محروم انجام می‌دهد.

ارسال کتاب به روستاهای محروم از طریق کتابخانه پستی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی بعد از ظهر امروز در جلسه اوقات فراغت شهرستان بیرجند با بیان اینکه اوقات فراغت از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: شکل پر کردن اوقات فراغت در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه در زمینه اوقات فراغت باید اقدامات اساسی صورت گیرد، ادامه داد: افرادی فکر می‌کنند این اوقات زمان بیکاری و بی‌اهمیت است در صورتی که توجه به آن بسیار مهم است.

* کتابخانه سیار به 26 روستا ارائه خدمات می‌کند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: امید است برای اوقات فراغت برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته باشیم تا به جمع‌بندی‌ توانمندی‌ها در این زمینه برسیم.

صمدی با بیان اینکه یکی از اهداف کانون پرورش فکری پر کردن اوقات فراغت است، اذعان داشت: در بیرجند سه مرکز فرهنگی و هنری در دو شیفت کاری در حال فعالیت است.

وی از وجود یک کتابخانه سیار در بیرجند خبر داد و یادآور شد: این کتابخانه 26 روستای این شهرستان را پوشش می‌دهد.

* وجود کتابخانه سیار شهری در بیرجند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین یک کتابخانه سیار شهری در بیرجند وجود دارد که هر روز به مدت پنج ساعت در نقاط محروم به ارائه خدمات می‌پردازد.

صمدی از راه‌اندازی یک کتابخانه پستی در بیرجند خبر داد و متذکر شد: این کتابخانه ارسال کتاب به روستاها و مناطق محروم را در فصل تابستان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه از طریق پست کتاب‌ها را برای کودکان ارسال می‌کند، تصریح کرد: این کتاب‌ها به مدت دو هفته در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

* پیش‌بینی ثبت‌نام 800 کودک در کلاس‌های اوقات فراغت

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از تشکیل حدود 85 کلاس در بیرجند خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود 800 نفر در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

صمدی با اشاره به برگزاری جشنواره عروسکی منطقه یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: این جشنواره سوم تا ششم تیرماه سال جاری با حضور هشت استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در 16 جشنواره امام رضا(ع) شرکت کردند.

انتهای پیام/69010/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول