اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی خبر داد

اجرای طرح کتابخوانی در فصل بهار در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با فصل بهار برای نخستین بار اعضای مراکز فرهنگی هنری خراسان‌جنوبی فصل جدیدی از کتاب و کتابخوانی را با اجرای طرح کتابخوانی در فصل بهار تجربه می‌کنند.

اجرای طرح کتابخوانی در فصل بهار در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی طرح کتاب‌خوانی در فصل بهار را اجرا می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس برای مطالعه هدفمند گروه‌های سنی " ب، ج، د، ه " در فصل بهار هشت  عنوان کتاب تعیین شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اعضای گروه سنی (ب) کتاب‌های (دعای موش کوچولو، خشم قلمبه)، گروه سنی (ج) کتاب‌های (یک جادوگر بیکار، کلوچه‌های خدا)، گروه سنی (د) کتاب‌های (رمان هستی و سلطان آهو) و گروه سنی (ه) کتاب‌های (چلچراغی در شب تاریکی، حتی یک دقیقه کافیست) را در فصل بهار مطالعه می‌کنند و به یک سری سئوالاتی که از قبل طراحی شده است پاسخ می‌دهند.

صمدی گفت: در اجرای این طرح بررسی پاسخ‌های اعضا در هر فصل به یکی از مراکز فرهنگی هنری استان واگذار شده است و مرکز مجری در پایان هر فصل میزان مشارکت و پاسخ اعضا را بررسی و به تحلیل این فصل از کتاب‌خوانی می‌پردازد.

وی یادآور شد: مراکز فرهنگی هنری شماره سه بیرجند، نهبندان، سربیشه و فردوس به ترتیب در فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان مسئولیت اجرای طرح کتاب‌خوانی فصل را برعهده دارند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: این طرح برای تمام فصول سال 91 پیش‌بینی شده است و امید است که با اجرای آن فصل جدیدی از مطالعه در مراکز فرهنگی هنری استان خراسان‌جنوبی گشوده شود.

صمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان خراسان‌جنوبی دارای 10 مرکز فرهنگی هنری ثابت، دو کتابخانه سیار، یک کتابخانه پستی و یک کتابخانه سیار شهری است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول