اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی:

مراکز آموزشی کانون زبان ایران در خراسان جنوبی توسعه می‌یابد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: جذب مدرس از میان معلمان آموزش و پرورش از برنامه‌های جدید کانون زبان ایران در سال جاری است.

مراکز آموزشی کانون زبان ایران در خراسان جنوبی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و توسعه مراکز آموزشی کانون زبان ایران با حضور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در محل کانون زبان بیرجند برگزار شد.

نخستین گام برای گسترش دامنه آموزش زبان به مدارس

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم ارتقای سطح سازمانی کانون در استان‌ها از مدیریت به اداره‌کل منشأ خیری باشد تا بتوانیم مانند گذشته برای کودکان و نوجوانان در حوزه زبان انگلیسی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری تلاش کنیم.

عبدالرضا صمدی ادامه داد: ارسال پیش‌نویس تفاهم‌نامه به وزارت آموزش و پرورش نخستین گام برای گسترش دامنه آموزش زبان به مدارس بود که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برداشته شده است و امیدواریم با مصوب شدن آن و همکاری متقابل بتوانیم برای زبان‌آموزان بیشتری، ارائه خدمات داشته باشیم.

وی افزود: جذب مدرس از میان معلمان آموزش و پرورش از برنامه‌های جدید کانون زبان ایران در سال جاری است که ثبت‌نام اینترنتی آن از هفتم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و زمان برگزاری این آزمون هفته اول خرداد 92 است.

بیش از 2700 زبان‌آموز در بیرجند و قاین فعالیت می‌کنند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از همکاران کانون زبان بیرجند خواست تا زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری را برای زبان‌آموزانی که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به این برنامه‌ها علاقه‌مند هستند، فراهم کنند.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کانون زبان گفت: در حال حاضر کانون زبان ایران در بیرجند با  2 هزار و 700 زبان‌آموز و 21 مدرس در بیرجند و قاین در خدمت زبان‌آموزان است.

طاهره دلاوریان افزود: تلاش برای جذب مدرس و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی طولانی‌ مدت ویژه کسانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون جذب مدرس هستند، از جمله برنامه‌های شاخص این کانون در سال 92 است.

شناسایی مدارسی که شرایط برگزاری کلاس‌های‌ آموزشی کانون زبان را دارند از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/69017/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول