اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار

کانون مهرشهر در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: با اختصاص بالغ بر 400 میلیون تومان اعتبار کانون مهرشهر در سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

کانون مهرشهر در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری اظهار داشت: در فصل تابستان چهار مسابقه برای کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری بیرجند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته 200 میلیون ریال از اعتبارات مصوب استان به این بخش اختصاص یافت.

                         

راه‌اندازی کانون مهر شهر در سال جاری

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از راه‌اندازی کانون شماره چهار در سال جاری خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با اختصاص 400 میلیون تومان به این طرح در سال جاری راه‌اندازی شود.

صمدی با بیان اینکه این کانون در شمال شهر(مهر شهر) بیرجند راه‌اندازی می‌‌شود، ابراز داشت: زمین این کانون در حدود 500 متر مربع است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عروسکی در تیرماه سال جاری یادآور شد: این جشنواره زمینه را برای توجه به نمایش عروسکی ایجاد و ظرفیت‌های استان را از حالت نهفته خارج می‌کند.

نمایش 17 گروه نمایشی در جشنواره عروسکی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تعداد گروه‌های نمایشی در جشنواره عروسکی را 17 گروه برشمرد و متذکر شد: تعداد گروه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره از خراسان جنوبی دو گروه هستند.

صمدی با بیان اینکه 160 نفر از مربیان، اعضا و کودکان در این جشنواره شرکت دارند، تصریح کرد: زمینه فراهم شده تا کودکان میهمان با محیط فرهنگی بیرجند بیشتر آشنا شوند.

وی محل اجرای جشنواره عروسکی را سینما بهمن بیرجند دانست و اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن سیمرغ فرمانداری بیرجند برگزار می‌شود.

هیئت داوران از افراد مجرب انتخاب می‌شوند

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه هیئت داوران این جشنواره از افراد مجرب هستند، گفت: هیئت داوران اعضا از ایلام، آذربایجان شرقی و تهران انتخاب شده‌اند.

صمدی تعداد گروه‌های انتخابی در جشنواره را دو تا سه گروه از هر منطقه عنوان کرد و ادامه داد: آنها بعد از موفقیت در این جشنواره وارد مرحله کشوری می‌شوند.

وی اذعان داشت: مرحله کشوری این جشنواره در نیمه نخست شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امید است این حرکت فرهنگی سبب ترویج نمایش عروسکی در استان شود.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول