اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

فعالین بخش خصوصی از کابینه پیشنهادی دولت راضی هستند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: کابینه پیشنهادی دولت برای فعالین بخش خصوصی رضایت‌بخش است.

فعالین بخش خصوصی از کابینه پیشنهادی دولت راضی هستند

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حوزه اقتصادی دولت جدید کاملاً در این حوزه تبحر لازم و سواد و تجربه علمی کافی را دارند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره دیدگاه‌های اقتصادی وزاری پیشنهادی نسبت‌ به دولت‌های قبل بهتر بوده است، خاطرنشان کرد: احساس می‌شود دولت نیز یک رویکرد اقتصادی به جای رویکرد سیاسی در گزینش افراد دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه وزیر پیشنهادی در حوزه اقتصادی نیز گرایش اقتصادی و تفکرات ویژه نزدیک به این حوزه را دارد، تصریح کرد: گرایش وی بیش از اینکه به عنوان یک فرد سیاسی باشد، اقتصادی است.

وی با بیان اینکه نظر فعالین بخش خصوصی از کابینه پیشنهادی دولت رضایت‌بخش است، اضافه کرد: تقریباً از همه افراد پیشنهاد شده رضایت دارند.

جمیلی با اشاره به اینکه حضور محمد نهاوندیان در سمت ریاست دفتر رئیس‌جمهور فرصت مغتنمی را برای فعالین بخش خصوصی به منظور انعکاس و انتقال دیدگاه‌ها، خواسته‌ها و مطالبات از دولت فراهم کرده است، ادامه داد: ما این فرصت را مغتنم می‌شماریم.

وی با بیان اینکه نهاوندیان طی شش سال گذشته با مطالبات و خواسته‌های بخش خصوصی و فعالین اقتصادی آشنا شده‌اند، یادآور شد: وی تجربیات زیادی در این زمینه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه خواستار این هستیم که نهاوندیان علاوه‌ بر اینکه مسئولیت جدید خود را دارد همچنان به عنوان رئیس اتاق ایران نیز فعالیت داشته باشد، اذعان داشت: این امر ظرفیت جدیدی را برای تولیدکنندگان و حتی خود دولت ایجاد می‌کند.

وی افزود: حضور نهاوندیان در هر دو مسئولیت سبب درک متقابل دولت و تولیدکنندگان از هم می‌شود.

جمیلی با اشاره به اینکه اخیراً شایعاتی بوده مبنی بر اینکه حضور نهاوندیان در دو مسئولیت مذکور محدودیت و مشکل قانونی دارد، تصریح کرد: این موضوع مشکل قانونی ندارد.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول