اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فلاورجان خبر داد

افتتاح بیمارستان کلیشاد تا پایان هفته دولت

فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: پروژه بیمارستان کلیشاد قرار بوده تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل تحریم‌ها و مشکلاتی که در زمینه بودجه به وجود آمد روند آن به تاخیر افتاد که امیدواریم تا هفته دولت افتتاح شود.

افتتاح بیمارستان کلیشاد تا پایان هفته دولت

همت‌الله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پروژه بیمارستان کلیشاد در فلاورجان که از مصوبات سفر اول رئیس جمهور سابق به اصفهان است و پیش از آن نیز 60 درصد پیشرفت داشته و به مدت 16 سال متوقف شده بود.

وی افزود: این طرح در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رفسنجانی آغاز به کار کرد، اما به دلیل نزدیکی به بیمارستان الزهرا(س) از اعتبارات دولت خارج شد و به مدت 16 سال بلاتکلیف ماند.

فرماندار شهرستان فلاورجان با بیان اینکه از سال 85 تاکنون این پروژه دوباره آغاز به کار کرده و در طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت تصریح کرد: تا کنون 11 میلیارد به این طرح اختصاص داده شده است و 95 درصد پیشرفت داشته و تنها محوطه سازی آن باقی مانده است.

وی بیان کرد: پروژه بیمارستان کلیشاد قرار بوده تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد اما به دلیل تحریم‌ها و مشکلاتی که در این زمینه بودجه به وجود آمد روند آن به تاخیر افتاد که امیدواریم تا هفته دولت افتتاح شود.

مومنی این بیمارستان را مطابق با نقشه استانداردهای وزارت بهداشت دانست و گفت: بیمارستان کلیشاد با زیر بنای 15 هزار متر مربع 96 تخت‌خوابه بوده و تمام امکانات یک بیمارستان مجهز از جمله ICU ,CCU، دیالیز، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن و غیره را دارا است.

وی افزود: در سفری که دکتر دستجردی به اصفهان داشتند از این بیمارستان نیز بازدید کردند و طبق قراردادی بنا شد سه ماه پس از تحویل این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی این بیمارستان را تجهیز کنند و همچنین اعتبار برای تجهیز آن در بودجه سال 92 نیز اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول