اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

خبرنگاران دولت یازدهم را همراهی کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای باید دولت یازدهم را به بهترین شکل ممکن همراهی کنند.

خبرنگاران دولت یازدهم را همراهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی سه‌شنبه‌ شب در گردهمایی که با حضور اصحاب رسانه برای گرامیداشت روز خبرنگار در فرهنگ‌سرای جوان ارومیه برپا شد، اظهار داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در توسعه کشورمان نقش زیادی دارند، بنابراین نباید از همکاری و تعامل با دولتمردان دریغ ورزند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و منزلت خبرنگاران باید همواره پاس داشته شود، افزود: این قشر از جامعه در همه شئون اعم از امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فعال بوده، آثاری که محصول ذوق، قریحه و طبع لطیف آنها است، در همه حوزه‌ها به معنای واقعی کلمه موثر واقع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، روز خبرنگار را فرصت مغتنمی برای تجلیل از تلاش‌گران بی‌ادعا دانست و بیان داشت: اشخاصی در گم‌نامی محض بدون رد پا گذاشتن از خود برای عمران، آبادانی و سازندگی ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند، بنابراین باید در راستای گرامیداشت مقام بزرگ آنها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه قلم و آنچه از قلم تراوش می‌شود در دین مبین اسلام اهمیت زیادی یافته است، ادامه داد: این اهمیت و جایگاه رفیع تا جایی است، که حتی خداوند متعال در قرآن کریم به قلم سوگند یاد می‌کند، پس باید ضمن حفظ هوشیاری در راستای به کار گرفتن این وسیله مقدس در مسیر حق گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه اصحاب رسانه مردم را در تشخیص درستی از نادرستی یاری می‌رسانند، بیان داشت: در مواقع حساس و موقعیت‌های مختلف از جمله راهپیمایی روز قدس، انتخابات و ... این صاحبان قلم هستند که حساسیت لازم را در بین اقشار مختلف جامعه برمی‌انگیزند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول