اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کراچیان خواستار شد

ضرورت ایجاد فضای باز گفتمانی برای هنرمندان در دولت جدید

هنرمند اصفهانی گفت: انتظار اهالی هنر از وزیر فرهنگ و ارشاد پیشنهادی دکتر روحانی ایجاد فضای باز گفتمانی برای هنرمندان است.

ضرورت ایجاد فضای باز گفتمانی برای هنرمندان در دولت جدید

محمد کراچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای هنرمندان اینکه چه کسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود، تفاوتی ندارد و در اصل کاری است که برای هنرمندان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به انتظارات هنرمندان از وزیر فرهنگ و ارشاد جدید تصریح کرد: بازگرداندن عزت و اقتدار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید وزیر جدید در حق هنرمندان این کشور انجام دهد.

نویسنده و نقال اصفهانی بیان داشت: نباید در صورت نیاز به هنرمندان آنها انسانی‌های فرهیخته و ممتاز باشند و زمانی که دیگر با آنها کاری ندارند تمام بودجه‌های فرهنگی به اتمام برسد و هنرمندان در این میان نقش دستاویزی را بیش نداشته باشند.

کراچیان خاطرنشان کرد: ایجاد فضای باز گفتمانی برای هنرمندان یکی دیگر از انتظاراتی است که هنرمندان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

وی با بیان استفاده از ابزار سیاسی در حق هنر و هنرمندان تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که سیاست در خدمت فرهنگ و هنر باشد و نه هنرمندان در خدمت سیاست.

انتهای پیام/63007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول