اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

تبدیل دهستان آبدان به بخشداری از آخرین مصوبات دولت دهم

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین روزهای دولت دهم با تلاش‌های انجام شده موفق شدیم مصوبه هیئت محترم وزیران در جهت تبدیل دهستان آبدان به بخش را اخذ کنیم.

تبدیل دهستان آبدان به بخشداری از آخرین مصوبات دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام موسی احمدی، صبح امروز در جمع خبرنگاران به مکاتبات و تلاش‌های صورت گرفته خود و همکارانش در دفتر ارتباطات مردمی در تهران در رابطه با استقرار بخشداری در آبدان اشاره نمود و اظهار داشت: با عنایت به توفیق الهی، تلاش‌های یک‌ساله برای بخش شدن آبدان بالاخره به بار نشست و توانستیم در آخرین روزهای دولت دهم تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران در جهت تبدیل دهستان آبدان به بخش را بگیریم.

وی گفت: در یک‌سال اخیر پیگیری‌های فراوان و مکاتبات، مذاکرات و جلسات متعدد با مسئولین کشوری داشتیم که از مهم‌ترین آن‌ها مکاتبه با رئیس جمهور و دستور مساعد آقای احمدی‌نژاد به معاون اول ایشان در خصوص انجام موضوع با نظر مساعد و نیز نامه‌نگاری با وزیر محترم کشور و معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور می‌باشد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: پس از اجرای مراسم تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی، در 26 خرداد ماه 91 درخواستی مبنی بر ارتقای آبدان به بخش به وزیر محترم کشور ارسال و تأکید کردم سه سال پیگیری مردم و مسئولین بویژه فرمانداران و اعضای محترم شورای شهر نتیجه ای نداشته و خواستار پیگیری و تسریع در ارتقای آبدان و دوراهک به بخش و شهر شدم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس نهم با بیان اینکه معاون حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل وزیر کشور در 19 شهریور ماه سال 91 طرح تصویب‌نامه پیشنهادی ارتقای آبدان را به هیئت دولت ارائه داد، گفت: با توجه به اینکه جمعیت آبدان زیر 10 هزار نفر بود در همان سال این طرح مصوب نشد که با پیگیری‌های معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و مکاتبات اینجانب بالاخره در 10 مرداد امسال این خواسته بحق مردم آبدان مصوب شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، این مصوبه را به عنوان عیدی خود به مردم شریف آبدان دانست و افزود: با تمام توان سعی در برطرف کردن مشکلات مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام دارم و بسیار خوشحالم که یکی دیگر از موضوعاتی که سال‌ها در دست پیگیری بود، همچون شهر شدن دوراهک و یا اسکله صیادی خورخان بردخون به سرانجام رسید.

وی همچنین از تلاش ها و مساعدت استاندار محترم بوشهر و همکاران وی، فرماندار محترم و مجموعه کاری ایشان، اعضای شورای اسلامی شهر آبدان و بالاخص امام جمعه محترم این شهر و سایر کسانی که در این راه ایشان را یاری رسانده‌اند قدردانی نمود.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول