اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

فرمانداری ویژه مرودشت در دولت جدید پیگیری می‌شود

فرماندار مرودشت گفت: شاخص‌های این شهرستان به لحاظ داشتن پتانسیل‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و دانشگاهی فراتر از فرمانداری ویژه است که در دولت جدید پیگیری می‌شود.

فرمانداری ویژه مرودشت در دولت جدید پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، سید یدالله حسینی در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات شهید رجایی این فرمانداری برگزار شد، با بزرگداشت روز خبرنگار از خبرنگاری به عنوان عرصه فرهیختگی برای هشدار به مسئولان و جامعه یاد کرد و اظهار داشت: رسالت خبرنگار بیان دردها، واقعیت‌ها و هشدار به مسئولان است که باید رسالت آگاهی‌بخشی را با صداقت، امانت، صراحت و تعهد به خوبی انجام دهند.

وی گفت: دنیای استکبار که سال‌ها چماق دموکراسی را بالای سر ملت‌های مستقل و از جمله جمهوری اسلامی نگه داشته است دریافت که چگونه این نظام امانت مردمی و الهی انتخابات را در کمال سلامت و با استانداردهای واقعی دموکراسی در نظر گرفت و اکنون تمام نخبگان و مسئولان و فعالان سیاسی باید از این فرصت برای استمرار اعتماد ملی و پاسخ به مطالبات به‌حق مردم به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پاسخ دهند.

فرماندار مرودشت از تلاش‌های مسئولان این شهرستان، نماینده مجلس و استانداری فارس برای پیگیری فرآیند تشکیل فرمانداری ویژه در مرودشت قدردانی کرد و گفت: در این مورد ستادی در مهر ماه سال 91 تشکیل و ظرفیت‌ها و داشته‌های این شهرستان احصا و توسط نماینده مردم در مجلس به رؤیت ریاست جمهوری وقت رسید.

این مسئول اضافه کرد: این کار به طور مجدد در دستور کار استانداری فارس و وزارت کشور قرار گرفته و امیدواریم شاخص‌های این شهرستان که فراتر از حتی فرمانداری ویژه است به لحاظ پتانسیل‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و دانشگاهی در دولت جدید لحاظ شود.

رئیس شورای اداری شهرستان مرودشت از تشکیل ستاد هفته دولت و کمیته برنامه‌ریزی به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی خبر داد و گفت: مسئولان دستگاه‌ها باید با واقع‌بینی و منطبق بر الزامات بودجه در این کمیته شرکت و نسبت به چگونگی و فرآیند توزیع اعتبارات اقدام کنند.

حسینی با تذکر به مسئولان خدمات شهری در مورد آب‌گرفتگی مستمر خیابان هفت تیر که باعث اختلال در زندگی روزمره مردم به هنگام بارش رحمت الهی می‌شود خواستار اقدامی فنی و کارشناسی برای هدایت آب‌های سطحی در این منطقه شد.

همچنین در این جلسه مسئول ستاد آزادگان و مسئولان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس هرکدام گزارشی از وضعیت ایثارگران و چگونگی ورود به عرصه بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی ارائه دادند.

در پایان از 20 خبرنگار فعال در این شهرستان با اهدای لوح توسط فرماندار مرودشت تقدیر شد.

انتهای پیام/ 2448/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول