اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاعیه ستاد مردمی طلاب و مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی:

رئیس جمهور مانع حضور عناصر همراه فتنه در خاکریز دولت شود

ستاد مردمی طلاب و مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از رئیس جمهور خواستند مانع حضور عناصر ساکت و یا همراه فتنه در خاکریز و سنگر دولت شده و از مدیران متقی و صالح، انقلابی و با انگیزه برای پیشبرد امور کشور بهره گیرد.

رئیس جمهور مانع حضور عناصر همراه فتنه در خاکریز دولت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه‌ ستاد مردمی طلاب و مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان، ضمن تقدیر و تشکر از مقام محترم ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام روحانی و مواضع خوب ایشان تا به امروز آمده است: بعد از فتنه‌های برنامه‌ریزی شده سال‌های 78 و 88 مردم شریف ایران اسلامی در مقاطع گوناگون همچون 9 دی و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به خوبی نشان دادند لبیک حقیقی و دائمی ایشان با رهبر معظم انقلاب اسلامی است و به هیچ گروه و جریان سیاسی ضمانت همراهی نداده و از حرکت‌های خلاف قانون تبری جسته و این ظلم بزرگ به کشور را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: بزرگ‌ترین ظلمی که به کشور در فتنه سال 88 تحمیل شد، خدشه به آبروی این نظام مقدس و کند کردن سرعت حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی و نیل به آرمان‌ها بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: ضمن دعوت همگان به درک عبرت‌های وقایع سال 88 بر این نکته تاکید داریم که مردم حماسه‌ساز خاطرات خوبی از سردمداران مسائل فرعی در راه تعالی، توسعه و آبادانی کشور نداشته و ایشان را که فرصت کار و تلاش در زمان خویش را مصروف مسائلی همچون سیاسی‌سازی امور و مناقشات حزبی کرده و وقایع سال‌های 78 و 88 را رقم زدند در مقاطع گوناگون مطرود ساخته‌اند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: لازم است در این فضای خوب شکل گرفته بعد از حماسه عظیم ملت در انتخابات 24 خرداد و انتظار ایشان از خادمانشان برای حرکت به سمت حماسه اقتصادی، با سرعت افزودن بر نقاط قوت گذشته همچون خدمت به محرومان، بسط دایره مدیریتی کشور و استفاده از مدیران جوان و شایسته با تحصیلات و سوابق تخصصی، حرکت به سمت آرمان‌ها و جایگاه حقیقی این کشور را سرعت بخشیده و فرصت خدمت را غنیمت شماریم.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: ضمن تشکر از رئیس جمهور محترم و نمایندگان خدوم مجلس شورای اسلامی، تقاضامندیم با بررسی دقیق و کارشناسی و پرهیز از هر گونه توافقات فرا قانونی در اختیارات که امانت الهی و فرصت خدمت در نزد ما و شماست و در قبال آن مسئولیم مانع حضور عناصر ساکت و یا همراه فتنه در سنگر دولت بوده و از مدیران متقی و صالح، انقلابی و با انگیزه پر کار و ساعی برای تسریع روند رشد همه جانبه کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول