اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس:

دولت روحانی به مطالبات جدی مردم مازندران پاسخ دهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با وجود تلاش‌ها و خدماتی که در دولت نهم و دهم صورت گرفته اما از دولت آقای روحانی انتظار داریم به مطالبات جدی مردم مازندران پاسخ داده شود.

دولت روحانی به مطالبات جدی مردم مازندران پاسخ دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران اظهار داشت: آرای روحانی در مازندران قابل توجه بود و شاید این به دلیل همجواری مازندران با زادگاه آقای روحانی، استان سمنان باشد.

وی ادامه داد: در میان تکثر نامزدهای اصولگرا، طبیعی است که کاندیدایی که به صورت مستقل وارد میدان شده باشد آرا را به خود اختصاص می‌دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه روحانی در صحبت‌های خود اعلام کرده بود که چهره اصولگرا و اصلاح‌طلب دارد، افزود: ما به عنوان برگزار کننده انتخابات، به تنها موضوعی که می‌اندیشیم برگزاری انتخابات سالم و رقابتی و با مشارکت مردم بود.

وی با اشاره به اینکه شاید ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران جزو نخستین ستادهایی بود که راه‌اندازی شد، تصریح کرد: شرایط را نه تنها برای ستاد روحانی بلکه برای همه نامزدها در چارچوب قانونی، فراهم کردیم و امر شفاف‌سازی در انتخابات را در پیش گرفتیم و کمترین مشکل امنیتی را در انتخابات داشتیم.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان، کار سختی بود که برای نخستین بار در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت، ادامه داد: البته در مازندران انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه تنکابن و رامسر را هم برگزار کردیم.

وی گفت: با وجود تلاش‌ها و خدماتی که در دولت نهم و دهم صورت گرفته اما از دولت آقای روحانی انتظار داریم مطالبات جدی مردم مازندران پاسخ داده شود.

معاون سیاسی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف در مازندران داریم که هنوز به مرحله فعلیت نرسیده است.

وی ادامه داد: البته نباید انتظار داشت که مطالبات به صورت آنی و دفعی، از سوی دولت انجام شود اما این نیازها باید در دستور کار قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبری در مراسم تنفیذ، اظهار داشت: رهبری فرمودند همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند و ما هم وظیفه داریم در راستای فرمایشات رهبری به دولت کمک کنیم.

وی درباره انتخابات شوراها، گفت: در برگزاری انتخابات شوراها باید دقت بیشتری از سوی ستاد انتخابات شهرستان ساری صورت می‌گرفت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تکثر نامزدهای انتخابات شورا مشکلاتی را ایجاد کرد، افزود: بعد از دریافت گزارش این مشکلات، با فرماندار شهرستان ساری تماس گرفتم تا بحث‌ها  در چارچوب قانونی، پیگیری شود.

وی گفت البته جابه‌جایی‌های صورت گرفته در اعلام نتایج، مشکلاتی را ایجاد کرد که این مشکلات هم رفع شد.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول