اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

تغییر دولت تکمیل «نقش جهان» را با مشکل مواجه نکند

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با تغییرات در دولت و وزارت ورزش و جوانان تکمیل ورزشگاه نقش جهان با مشکل مواجه نشود چراکه این مطالبه به حق مردم اصفهان است.

تغییر دولت تکمیل «نقش جهان» را با مشکل مواجه نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم بازدید از ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: خدا را شاکرم طی یکی دو سال اخیر تلاش‌های خوبی برای تکمیل فاز نخست ورزشگاه نقش جهان که مطالبه به حق مردم اصفهان است صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: برای اینکه مشخص شود و مردم اصفهان بدانند چه کارهای بزرگ و مهمی در این ورزشگاه صورت گرفته باید بگویم وجود چنین ورزشگاهی با این مختصات کم‌نظیر است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این ورزشگاه در مساحتی به اندازه 270 هزار متر مربع کار شده که از این مقدار 130 هزار متر مربع آن مسقف است که حجم بسیار زیادی است.

وی افزود: با وجود مشکلات بسیار زیادی که در زمینه‌های مختلف این ورزشگاه از جمله معارضان و کمبود اعتبار نقش جهان با آن مواجه بود اما باید قبول کنیم که اقدامات خوبی در آن تاکنون انجام شده است.

عباسی تاکید کرد: از ابتدای ساخت این ورزشگاه 49 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده بود که از آغاز دولت دهم تنها 3 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته بود.

وی گفت: اما در همین یکسال اخیر 20 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده و زمانی را که وعده داده بودیم ورزشگاه نقش جهان با وجود کمبود اعتبار در کشور ساخته شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان یک پروژه ملی است افزود: این ورزشگاه اختصاص به اصفهان ندارد و  کاسه آن بزرگ‌تر از ورزشگاه آزادی و مختصات آن مانند پیست تارتان بسیار جامع و استاندارد ساخته شده است که نظیرش در کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به مسقف بودن این ورزشگاه تاکید کرد: این ویژگی ورزشگاه نقش جهان نیز آنرا در مرتبه‌ای بالاتر از ورزشگاه آزادی قرارداده و اگر هم ورزشگاه مسقف در منطقه موجود باشد ظرفیت آن بیش از 10 تا 15 هزار نفر نیست.

عباسی افزود: باید قبول کنیم که کار بسیار مهم و بزرگی صورت گرفته که باید به آن ببالیم و باید از این بابت به مردم شریف اصفهان تبریک بگوییم.

وی با اشاره به تکمیل فاز نخست ورزشگاه تصریح کرد: می‌توانستیم این فاز را افتتاح رسمی کنیم اما من آنرا قبول نکردم و با توجه به اینکه این ورزشگاه به صورت کامل افتتاح نشده نمی‌توانیم نام آنرا افتتاح بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم با تغییرات در دولت و وزارت ورزش و جوانان تکمیل ورزشگاه نقش جهان با مشکل مواجه نشود چراکه مطالبه به حق مردم اصفهان است.

انتهای پیام/63020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول