اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

تحول در معیشت مهم‌ترین انتظار مردم از دولت یازدهم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از دولت یازدهم، تحولات عظیم در زمینه‌های مختلف به ویژه در بهبود معیشت آنها است.

تحول در معیشت مهم‌ترین انتظار مردم از دولت یازدهم است

حجت‌الاسلام حسین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دولتی که تکیه‌گاه و پشتیبانی همچون ولایت مطلقه فقیه را داشته باشد، قوی‌ترین، پرکارترین، با عظمت‌ترین و ماندگارترین دولت است.

وی ضمن عرض تبریک به ریاست‌ جمهور و هیئت دولت و وزرایی که اسامی آنان برای بررسی به مجلس ابلاغ شده تصریح کرد: دولتی می‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد که کابینه‌ای قوی، خوش‌فکر و ولایتی داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اگر دولت یازدهم از وزیرانی استفاده کند که برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسوز باشند و پیرو ولایت فقیه بوده و هیچ‌گونه زاویه‌ای با ولایت نداشته و تکیه‌گاهشان رهبری باشد و با ایشان در زمینه‌های مختلف مشورت کنند، قطعا موفق‌ترین دولت در تمامی عرصه‌ها و دوران‌ها خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه باید مسیر قانونی اخذ رأی اعتماد طی شود، گفت: نمایندگان مجلس باید بسیار دقت کنند چرا که سرنوشت چهار ساله نظام و سکان‌داری وزارت‌خانه‌ها در دست افرادی قرار می‌گیرد که آنان صلاحیتشان را تایید کرده‌اند.

اژدری با اشاره به اینکه باید دولت یازدهم با یک نشاط و پویایی جدید وارد عرصه شود و از پیشینه‌های کاری استفاده نماید، افزود: مردم ایران شایستگی این را دارند که شاهد وزیرانی کارکشته، پرتلاش و پرکار باشند.

وی اضافه کرد: وضعیت معیشت مردم خوب نیست و امیدواریم یک تحول عظیم در این خصوص شکل گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه قبول مسئولیتی، یک مسئولیت عظیم‌تری همچون پاسخگویی در روز قیامت را  به دنبال دارد، افزود: امیدواریم هر فردی در هر پست و مقامی که قرار می‌گیرد، در محضر الهی و نزد حضرت ولی‌عصر (عج) و نیز ولایت فقیه سربلند شود.

این مسئول عنوان کرد: مردم از دولت یازدهم انتظار تحولات عظیم در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های معیشتی دارند و امیدواریم مسئولان بتوانند با در نظر گرفتن سه اصل عزت، مصلحت و کرامتی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل وجود دارد به ساماندهی امور مردم بپردازند.

اژدری تاکید کرد: بهترین دولت، دولتی است که به فرمایشات رهبر انقلاب تکیه کند و پس از رضایت الهی رضایت ولایت مطلقه فقیه و این مرد الهی را مد نظر قرار دهد چرا که داشتن رضایت ولی امر مدال کار یک دولت است.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول