اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان در مراسم نکوداشت روز خبرنگار:

اختلافات را به عرصه کلام بگذاریم نه توهین و تهمت/ دولت توجه بیشتری به مطبوعات کند + تصاویر

شهردار گرگان با بیان اینکه اختلافات را به عرصه کلام بگذاریم نه توهین و تهمت، گفت: دولت توجه بیشتری به مطبوعات کند.

اختلافات را به عرصه کلام بگذاریم نه توهین و تهمت/ دولت توجه بیشتری به مطبوعات کند + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی امشب در سیصد و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‎رسانی برگزار شد، اظهار داشت: خط قرمزها باید پذیرفته شوند، ما منکر مشکلات و ایرادات نیستیم، اما انتقادات باید درست، صحیح و منطقی بیان شود.

وی با بیان اینکه شغل خبرنگاری در تمام دنیا دارای سختی‎هایی است، تصریح کرد: این سختی‎ها و مشکلات گاهی به ایرادات خبرنگاران و گاهی به ایرادات حکومت‎ها برمی‎گردد.

 

 

بی‎توجهی به اصحاب رسانه

شهردار گرگان خطاب به خبرنگاران افزود: اینطور نباید پنداشته شود که وقتی خبرنگار شدیم پس هرچه می‎گوییم درست است، در همه دنیا خط قرمزهایی وجود دارد که ممکن است در تعریف آن اشتباهاتی نیز وجود داشته باشد.

کریمی متذکر شد: همانطوری که به ما انتقاد می‎شود باید با مردم نیز در قبال مسائلی که به راحتی از کنار آن می‎گذرند برخورد شود؛ البته این انتقاد به معنای فریاد زدن نیست، بلکه از نوع آموزش است.

وی با بیان اینکه معیشت خبرنگاران و صاحبان رسانه مکتوب در استان‎ها خصوصاً گلستان بسیار سخت است، اذعان کرد: مشکلات ارز، گرانی کاغذ، بی‎توجهی به اصحاب رسانه از جمله مشکلات این حوزه است که امیدواریم دولت توجه بیشتری به بخش مطبوعات داشته باشد.

انتقادات رسانه‎ها و اصلاح مدیریت شهری

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه نفس شجاعت در کنار درایت و علم به نوشتن بسیار مهم است، اظهار داشت: این نوید وجود دارد که در دولت جدید شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کریمی با اشاره به انتقادات برخی رسانه‎ها به حوزه مدیریت شهری بیان داشت: بسیاری از انتقادات باعث اصلاح کارهای ما شد که باید از جامعه خبری تشکر ویژه داشته باشم اما در انعکاس برخی مطالب نیز نقدی وارد است که از روی غرض‎ورزی نبوده بلکه به دلیل اشراف نداشتن به موضوع بوده است.

وی در پایان بیان داشت: مطبوعات باید در عین شجاعت، استحکام و ادبیات قوی نسبت به امور تسلط داشته باشند، چراکه یک ادبیات قوی می‎تواند مخاطبان و خوانندگان زیادی را جلب کند.

انتهای پیام/83001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول