اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

صدور 1300 فقره مجوز واحدهای صنعتی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از یک‌هزار و 300 فقره مجوز واحدهای صنعتی در استان زنجان صادر شده است.

صدور 1300 فقره مجوز واحدهای صنعتی در استان زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 225 فقره مجوز برای محصولات کانی غیر فلزی در استان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت فقره مجوز در زمینه استخراج کانه‌های فلزی در استان صادر شده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این زمینه 72 هزار و 513 میلیارد و 582 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 169 فقره مجوز واحد محصولات غذایی و آشامیدنی با سرمایه‌گذاری 34 هزار و 705 میلیارد و 803 میلیون ریال صادر شده است، تصریح کرد: میزان اشتغالزایی این واحدها بیش از 4 هزار نفر برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 60 فقره مجوز ساخت منسوجات در استان زنجان صادر شده است، اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این زمینه 2 هزار میلیارد ریال بوده است.

معصومی با اشاره به اینکه 28 فقره مجوز در زمینه ساخت کاغذ و محصولات کاغذی در استان زنجان صادر شده است، ادامه داد: تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این واحدها 374 نفر اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 98 فقره مجوز در زمینه ساخت مواد و محصولات شیمیایی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال صادر شده است، اذعان داشت: برای 2 هزار و 776 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول