اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

شهرک صنعتی آوج آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

فرماندار شهرستان آوج گفت: شهرک صنعتی آوج آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

شهرک صنعتی آوج آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

سید عبدالله موسوی در حاشیه دیدار با تعدادی از صنعتگران و کشاورزان آوجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه از چهار عنوان استخر ذخیره‌سازی آب در شهرستان آوج دو مورد افتتاح شده، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این استخر‌ها میزان ذخیره‌سازی به 17 میلیون متر مکعب برسد که این مهم جهش بسیار بالایی در عرصه کشاورزی آوج شمرده می‌شود.

وی با اشاره به رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک صنعتی آوج افزود: در حال حاضر با پیگیری استاندار قزوین مجوز تأسیس نیروگاه مقیاس کوچک مجوز داده شده و امید می‌رود تا مشکل برق این ناحیه صنعتی نیز بر طرف شود.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه قیمت واگذاری زمین در شهرک صنعتی آوج معادل 10 هزار تومان و نصف قیمت در استان قزوین گفت: میانگین استانی واگذاری زمین برای شهرک‌های صنعتی 20 هزار تومان بوده و بنابراین واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاران صورت می‌پذیرد.

موسوی با اشاره به گسترش حمایت‌های مختلف از سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان آوج ابراز داشت: تاکنون 135 جلسه با خیرین، صنعتگران، نخبگان، و سرمایه‌گذاران شهرستان آوج دایر شده و در مدت 12 ماه کنونی مراحل انعقاد قرارداد تعداد سه سرمایه‌گذاران صورت پذیرفته و بعضی از سرمایه‌گذاران نیز موفق به تحول زمین شدند.

این مسئول با بیان اینکه تا پیش از استقرار فرمانداری بیشترین تقاضاهای مردمی در حوزه مشکل برق بوده است، ادامه داد: در حال حاضر با ارتقای اداره برق آوج به امور برق شهرستانی و مدیریت لایق و پرکار در آن 95 درصد مشکل برق شهرستان بر طرف شده است.

فرماندار شهرستان آوج اذعان کرد: تا پیش از یک سال گذشته از 10 تقاضای شهروندان 9 تقاضا مرتبط با برق بوده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با ساخت نیروگاه مقیاس کوچک مشکل ضعف ولتاژ برق شهرستان آوج بر طرف می‌شود.

وی با اشاره به گازرسانی به روستا و دهستان‌های شهرستان آوج ادامه داد: در حال حاضر عملیات گاز‌رسانی به دو دهستان این شهرستان آغاز شده و پروژه‌های مذکور نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان آوج از کلنگ‌زنی و آغاز گاز‌رسانی به دو دهستان «حصار» و «نیرج» شهرستان آوج با پیگیری‌های استاندار قزوین در سال جاری خبر داد.

موسوی با اذعان به اینکه گسترش همدلی و تعامل در شهرستان آوج به خاطر احساس کدورت‌ها در دو بخش این شهرستان در دستور کار اولیه قرار گرفت، یادآور شد: فرمانداری آوج از بدو تأسیس در سال گذشته تمام تلاش خود را برای تعامل و ایجاد روحیه پیوند در این شهرستان به کار گرفته و در این راستا 15 جلسه با مردم بخش آبگرم برگزار شده است.

انتهای پیام/77005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول