اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه:

احداث شهرک صنعتی سلطانیه به صورت جدی پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه گفت: باید احداث شهرک صنعتی سلطانیه به صورت جدی پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

احداث شهرک صنعتی سلطانیه به صورت جدی پیگیری شود

ولی‌الله انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجتمع صنعتی شهید باهنر شهرستان سلطانیه برای جذب سرمایه‌گذاران آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه زمین‌هایی به نرخ بسیار ارزان‌تر از سایر نقاط استان زنجان در اختیار سرمایه‌گذارانی که وارد سلطانیه می‌شوند، قرار می‌گیرد، تصریح کرد: همکاری‌های لازم با سرمایه‌گذاران ورودی به سلطانیه برای رونق و توسعه شهر صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه با بیان اینکه امکانات اولیه برای جذب سرمایه‌گذاران در شهر سلطانیه فراهم است، اضافه کرد: برای سرمایه‌گذاران بخش گردشگری نیز زمینه‌های ویژه‌ای فراهم و پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان سلطانیه نیز همکاری‌های بسیار خوبی در راستای جذب سرمایه‌گذاران دارند، خاطرنشان کرد: آنها زمین رایگان نیز در اختیار بخش‌های اداری و سرمایه‌گذاران دولتی می‌گذارند.

انصاری با بیان اینکه رایزنی‌های لازم در زمینه حضور سرمایه‌گذاران در شهر سلطانیه با بخش‌های مختلف از جمله خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت گرفته است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی سلطانیه یکی از مصوبات هیئت دولت بوده که تاکنون عملی نشده است، یادآور شد: زمین مورد نظر برای احداث این شهرک صنعتی آماده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه با بیان اینکه اعتبار لازم برای احداث شهرک صنعتی سلطانیه تخصیص نیافته است، اذعان داشت: با توجه به شهرستان شدن سلطانیه، باید احداث این شهرک به صورت جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاران و برنامه‌ریزی برای حضور آنها یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان شهر سلطانیه به شمار می‌رود، ادامه داد: تلاش زیادی برای توسعه این شهر صورت می‌گیرد.

انصاری با اشاره به اینکه ارتقای بخش سلطانیه به شهرستان سبب دلگرمی مردم این شهر شده است، خاطرنشان کرد: مردم نیز با همدلی و همراهی مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت این شهر گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه شهر سلطانیه از یک اثر تاریخی بسیار ارزشمند و جهانی برخوردار است که باید مورد توجه باشد، اذعان داشت: حضور سرمایه‌گذاران بخش گردشگری سبب رشد مسافران و گردشگران این گنبد بزرگ و جهانی نیز خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه افزود: برنامه‌های مختلفی در زمینه گردشگری در شهر سلطانیه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/73006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول