اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس اعلام کرد

140 درخواست برای احداث واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی ایواوغلی

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون 140 نفر برای احداث واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی ایواوغلی درخواست زمین کردند.

140 درخواست برای احداث واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی ایواوغلی

موید حسینی صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با پی‌گیری‌هایی که در سه سال گذشته برای واگذاری زمین به متقاضیان در ناحیه صنعتی ایواوغلی انجام شده و کارهایی که آغاز شده بود در مرحله نخست این کارها به سرانجام رسید.

وی افزود: هم اکنون در ناحیه صنعتی ایواوغلی از لحاظ زیر ساخت مثل آب، برق، گاز و تلفن امکانات لازم تهیه شده و زیرساخت‌های مورد نظر آماده هستند.

وی با بیان اینکه در این منطقه مشکلی برای واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی نداریم، ابراز داشت: قرار شد یک سوم مبلغ واگذاری زمین در آغاز کار به صورت نقدی و مابقی به صورت اقساطی از صاحبان واحدهای صنعتی دریافت شود.

صدر با بیان اینکه این منطقه در جوار جاده بین‌المللی قرار گرفته و به چند شهر مهم همچون مرند و منطقه آزاد ارس دسترسی دارد، عنوان کرد: این منطقه موقعیت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری دارد و تاکنون 140 نفر برای احداث واحدهای صنعتی در این منطقه درخواست زمین کردند.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد در آینده نیاز باشد این ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی ارتقا یابد.

وی یادآور شد: حداقل 500 هکتار باید زمین برای این منطقه اختصاص یابد و در این زمینه هیچ مانع قانونی نداریم و در این منطقه زمین به اندازه کافی موجود است.

صدر خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت ویژه این منطقه و قرارگیری در جاده ترانزیتی بازرگان و نزدیکی به مرز قطور و رازی این ناحیه صنعتی از پتانسیل بالای صنعتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی امکان توسعه تا 500 هکتار را دارد و در حال حاضر تعداد زیادی سرمایه‌گذار برای استقرار در این ناحیه صنعتی ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند و 140 تقاضا نیز وجود دارد، اذعان کرد: امید است هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی و تولیدی در این ناحیه صنعتی باشیم.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌توان انتظار سرمایه‌گذاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های عظیم در این ناحیه را داشت و با توجه به پتانسیل بالای منطقه چشم‌انداز صنعتی خوبی را می‌توان تصور کرد.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول