اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 22 تا 25 مرداد

چهارمین نمایشگاه صنعت برق در قم برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته طی روزهای 22 لغایت 25 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.

چهارمین نمایشگاه صنعت برق در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته، مجتبی علیشاهی از برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته در قم خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه شروع به کار کرده و تا 25 مرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه نزدیک به 40 غرفه وجود دارد گفت: در این نمایشگاه صنایع مرتبط با برق، دوربین‌های مدار بسته و صنایع الکتریکی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته افزود: در این نمایشگاه اداره برق قم، سازمان نظام مهندسی قم و شرکت‌هایی همچون اخگر الکتریک، برق صبا، مهندسی برق صنایع، آرین ابهر، کلینیک برق نخل، کابل سیمند ابهر و ... محصولات خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 لغایت 23 از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم بازدید کنند گفت: انتخاب چهار غرفه برتر، اهدای تندیس ویژه نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جانبی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در نمایشگاه است.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول