اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 830 واحد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده‌اند و 18 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

ایجاد 18 هزار فرصت شغلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نخستین هدفی که از بدو تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی وجود داشته تأمین و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: رسالت دوم که اخیراً در اولویت شرکت قرار گرفته، حمایت‌های نرم‌افزاری از واحدهای صنعتی با ایجاد و توسعه فعالیت‌های معاونت صنایع کوچک در مجموعه شرکت‌های استانی است.

پرنیان اذعان کرد: عمده مشکلات شرکت در حوزه قضایی، تملک زمین، مشکل معارضین و تأمین زمین صنعتی به دلیل کشاورزی بودن منطقه بوده که عمده پرونده‌های شکایت نیز شامل فسخ قراردادهای راکد است.

وی با تاکید بر اینکه هر یک از مشکلات واحدهای صنعتی در واقع مشکلات تک تک کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است، ادامه داد: کارکنان این شرکت تمام تلاش خود را در راستای رفع آن انجام خواهند داد.

پرنیان با اشاره به قول تخصیص 20 میلیارد ریال توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی ارومیه، تصریح کرد: در صورت تأمین این مبلغ سریعاً عملیات اجرایی به منظور تأمین تمامی زیر ساخت‌ها و رفع نواقص موجود اقدام می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شرکت خدمات‌رسان شهرک صنعتی شماره دو ارومیه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعضای شرکت خدماتی از نمایندگان واحدهای صنعتی شهرک هستند انتظار حداکثر تلاش آن‌ها را در راستای حل مشکلات و بهتر شدن شرایط عمومی شهرک داریم.

پرنیان با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی است، یادآور شد: باید نسبت به صنعتگران دید سرمایه‌گذار داشته باشیم و نه سرمایه‌دار که سبب ایجاد اشتغال می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: کار و انجام وظیفه در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی به دلیل حمایت از تولید و اشتغال یک نعمت و محبت الهی است.

انتهای پیام/61005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول