اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کشف یک تن پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در جنوب آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک تن و 848 کیلوگرم انواع پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در جنوب آذربایجان غربی کشف شد.

کشف یک تن پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی در جنوب آذربایجان غربی

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح ویژه مبارزه با پیش‌سازهای مواد مخدر صناعی در دستور کار پلیس قرار گرفت و در جنوب آذربایجان غربی این طرح در چهار مرحله اجرا شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح منجر شد یک تن و 848 کیلوگرم انواع پیش‌ساز مواد مخدر در جنوب آذربایجان غربی کشف شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: به لحاظ عدم حاکمیت به اقلیم کردستان و مرزهای قانونی، حوزه شهرهای پیرانشهر و سردشت ورودی پیش‌سازهای مواد مخدر بود که اجرای طرح ویژه مبارزه با پیش‌سازهای مواد مخدر برای جلوگیری از ورود پیش‌سازهای مواد مخدر با موفقیت انجام شد.

وی با بیان این‌که کنترل مراکز غیرمجاز درمان توسط پلیس انجام شده است، عنوان کرد: افرادی بدون اخذ مجوز لازم اقدام به تاسیس مراکز ترک اعتیاد کرده بودند که این مراکز توسط پلیس رصد شد و هشت مورد از مراکز غیرمجاز درمان شناسایی و پلمپ شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: 210 نفر از معتادان که توسط این مراکز غیرمجاز تحت درمان بودند به مراکز مجاز انتقال داده شدند.

وی اظهار داشت: طرح کنترل محورهای مواصلاتی را داشتیم و ترانزیت را کنترل کردیم و ایستگاه‌های بازرسی در سطح آذربایجان غربی داریم که با استفاده از تیم‌های سبکا یا سگ‌های موادیاب فعال شدند.

شرفی ادامه داد: با اجرای این طرح توانستیم 350 کیلوگرم در محورهای مواصلاتی انواع مواد مخدر و قرص‌های روان گردان را کشف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نخست طرح تابستانی پلیس اجرا شد و در این طرح پلیس راه آذربایجان غربی هوشمندانه توانست نقاط حادثه‌خیز و دستگاه‌های مرتبط را پای کار بیاورد و مطالعات خوبی را در این زمینه ارائه دهد.

شرفی ادامه داد: اجرای طرح تابستانی سبب شد که تصادفات فوتی فقط در این ماه 42 درصد کاهش یابد همچنین در تصادفات خسارتی 57 درصد، متوفی 34 درصد و مجموعاً 14 درصد کاهش تصادفات در اجرای طرح تابستانی داشته باشیم.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول