اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمپ تمرینی نساجی بروجرد:

طلب از باشگاه صنعت نفت آبادان کذب است

مدیر کمپ تمرینی نساجی بروجرد گفت: مطالبی در برخی رسانه‌ها منتشر شده است مبنی بر این‌که به دلیل طلب از باشگاه صنعت نفت اجازه خروج به این تیم داده نشد که این مطلب کذب محض است.

طلب از باشگاه صنعت نفت آبادان کذب است

مجید دلرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی تیم صنعت نفت آبادان در کمپ نساجی بروجرد اظهار داشت: از روز گذشته نیز میزبان تیم نفت نوین آبادان در این کمپ تمرینی هستیم.

وی ادامه داد: مطالبی در روزهای اخیر منتشر شده مبنی بر این‌که تیم صنعت نفت با این کمپ به مشکل مالی برخورده است که این موضوع کذب محض است.

مدیر کمپ تمرینی نساجی بروجرد تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان از خوش حساب‌ترین تیم‌هایی است که در این کمپ اردو زده است و از نظر پرداختی با این باشگاه هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

دلرو افزود: حتی اگر مشکلی از لحاظ مالی با این باشگاه وجود داشت این باشگاه شخص معتبری همچون ناصر گودرزی را در راس خود می‌بیند که دوست ما محسوب می‌شود و ما نیز هیچ مشکلی با این موضوع نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: موضوعی که همزمان عنوان شد به مجموعه نفت اجازه داده نشد که تا زمان تصفیه حساب کامل از کمپ خارج شود سوای این‌که کذب محض است، توهین به مردم بروجرد و میهمان‌نوازی آنان نیز هست.

دلرو در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه صنعت نفت ضمن انضباط حاکم بر این مجموعه تمام پرداخت‌های خود را به موقع و به روز انجام داده است و هم‌اکنون نیز به مدت 10 روز میزبان تیم نفت نوین این باشگاه هستیم.

انتهای پیام/72013/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول