اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

نماینده خلخال به عضویت شورای راهبردی انرژی، صنعت و معدن درآمد

از طرف مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی جلیل جعفری بنه خلخال نماینده خلخال و کوثر در مجلس به عضویت شورای راهبردی انرژی، صنعت و معدن در‌آمد.

نماینده خلخال به عضویت شورای راهبردی انرژی، صنعت و معدن درآمد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت انرژی و ضرورت توسعه و تقویت صنعت و معدن که نقش عمده‌ای در چرخه اقتصادی کشور داشته، حضور در این شورا می‌تواند زمینه و بستری را فراهم کند تا برخی از کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در این حوزه جبران شده و با بهره‌گیری از ظرفیت این بخش بتوان بیش از گذشته زمینه اشتغال کار‌آمد و توسعه همه جانبه را فراهم کرد.

جلیل جعفری بنه خلخال عنوان کرد: عضویت بنده در کمیسیون انرژی و مسئولیت کمیته هسته‌ای و انرژی‌های نو مجلس شورای اسلامی در شورای راهبردی انرژی، صنعت و معدن که با توجه و عنایت ویژه همکاران صورت گرفته، بستر همدلی و همکاری بیشتر این دو حوزه را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: نقش انرژی، صنعت و معدن در توسعه فرایند اقتصادی کشور بی‌بدیل بوده و با توجه به اینکه کشورمان در این زمینه‌ها توانمندی و ظرفیت‌های بالایی دارد، شورای راهبردی انرژی صنعت و معدن می‌تواند در تدوین برنامه‌ها و تصویب قوانین نقش اساسی ایفا کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در کنار وظیفه تقنین در مجلس شورای اسلامی در بحث نظارت بر سه حوزه مهم یاد شده این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تاثیر بسزا خواهد داشت.

جعفری بنه خلخال تاکید کرد: در بحث انرژی، صنعت و معدن اگر به سطحی از فعالیت‌ها دست پیدا کنیم که چرخه تولید و اقتصادی کشور بیش از پیش به حرکت در‌آید و جهاد اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند، در آن زمان مسئولیت و رسالت عظیم به معنای واقعی عینیت خواهد یافت.

وی گفت:‌ کشور ما هم در بحث انرژی و هم بخش صنعت و معدن از ظرفیت‌های قابل قبولی برخوردار است که اگر با دید مثبت و نگاه عالمانه در این حوزه بتوانیم توانمندی‌ها را به مرحله بروز و ظهور برسانیم به یقین توفیقات بیشتر نصیب ما خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان فعال و متخصص مجلس است که پیش از این نیز مسئولیت‌های متعددی از جمله رئیس فراکسیون‌های حمایت از تولید ملی، رفاه و تامین اجتماعی مجلس، سرمایه‌گذاری خارجی مجلس، نائب رئیس طرح‌ها و لوایح کارشناسی مجلس، رئیس کمیته انرژی‌های نو و هسته‌ای مجلس و ناظر مجلس در شورای برنامه‌ریزی استان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول