اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

استعلام 50 گواهی تاسیس واحدهای صنعتی از ابتدای سال در قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: از ابتدای امسال 50 گواهی استعلام به منظور تاسیس، احداث و استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی در قم صورت گرفته است.

استعلام 50 گواهی تاسیس واحدهای صنعتی از ابتدای سال در قم

محمود‌علی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای وظایف حاکمیتی نظارتی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم اظهار کرد: از ابتدای امسال 50 گواهی استعلام به منظور تاسیس، احداث و استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی در قم صورت گرفته است.

وی افزود: واحدهای صنعتی برای تاسیس باید الزاماً معیارهای زیست محیطی را در نظر بگیرند زیرا باید فعالیت آنها آسیبی به سلامت محیط زیست و منابع طبیعی وارد نکند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه گسترش شهرک‌ها و مجتمع‌های صنعتی موجب وسیع‌تر شدن حوزه کاری محیط زیست انسانی شده است گفت: ارزیابی و اعلام نظر تخصصی زیست محیطی درباره پروژه‌های صنعتی از جمله مهمترین وظایف این اداره کل محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است این وظیفه به نحو مطلوب از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست و سایر ارگان‌هایی که استعلام‌های مربوطه را انجام می‌دهند مورد عنایت و تاکید قرار گیرد.

رکنی سلامت شاخصه‌های حیات و توسعه پایدار را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: در برنامه‌ریزی‌های سرزمینی باید جایی برای تدابیر زیست محیطی در نظر گرفت و این جریان اصیل را در متن برنامه‌های منطقه‌ای پررنگ‌تر از گذشته در نظر گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اضافه کرد: حفاظت محیط زیست یکی از اصول مترقی در اقتصاد پویاست و باید به نحو شایسته‌ای مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/78004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول