اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

دولت تعامل سازنده‌ای با کشورها آغاز کند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم باید تعامل سازنده‌ای را با کشورهای مناطق مختلف دنیا آغاز کند.

دولت تعامل سازنده‌ای با کشورها آغاز کند

مؤید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دولت یازدهم باید از به کار گرفتن روش‌های ناشیانه از جمله روش آزمون و خطا به‌طور جدی پرهیز کرده، و تعامل سازنده و همکاری دو‌جانبه‌ای را با کشورهای مختلف دنیا آغاز کند.

وی با اشاره به این‌که در طول چند سال اخیر برای برقراری ارتباط با برخی از کشورها از جمله آمریکای لاتین و ... تلاش شد، ادامه داد: این انتظار از مقامات ارشد کشورمان وجود دارد که تلاش برای برقراری ارتباط دوسویه با اقصی نقاط جهان را در طول چهار سال آینده به‌طور جدی دنبال کنند.

حسینی‌صدر ادامه داد: باید بسترهای لازم برای همکاری و تشریک مساعی با کشورهای اروپایی هم‌سو و کشورهای همسایه به‌طور گسترده فراهم شود تا در سایه داشتن ارتباط قوی با تصمیم‌سازان کشورهای مختلف در راستای تامین منافع ملی و حقوق ملت کشورمان گام برداشته شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اتخاذ راهبردهایی برای داشتن یک دیپلماسی فعال و قوی را در برهه کنونی برای کشورمان یک ضرورت جدی قلمداد کرد و بیان داشت: باید در زمینه توسعه تعاملات خارجی و حتی داخلی حرکت‌های مناسبی شکل گیرد.

وی داشتن برنامه‌های روشن و واقع‌گرایانه برای حوزه سیاست خارجی را وجه تمایز یک رئیس جمهور موفق دانست و بیان داشت: هر کسی که در راس نظام و یک سیستم اجرایی قرار می‌گیرد برای کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف باید با برنامه روشن، مطابق با واقعیت و قابل عملیاتی شدن وارد عمل شود، که این نکته در حوزه سیاست خارجی از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول