اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس:

کاندیداها برنامه‌های خود را در زمینه سیاست خارجی تبیین کنند

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند برنامه‌های خود را در حوزه سیاست خارجی تبیین کنند تا مردم برای انتخاب بهترین گزینه موفق شوند.

کاندیداها برنامه‌های خود را در زمینه سیاست خارجی تبیین کنند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های حکمرانی در هر کشوری سیاست خارجی و امور بین‌الملل است بنابراین باید کاندیداها نسبت به تشریح اهداف، برنامه‌ها و چشم‌انداز خود مبادرت کنند تا ملت بزرگ ایران اسلامی از بین افراد واجد صلاحیت فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی کشورمان باید در طول سال‌های آینده مانند 34 سال گذشته در چارچوب قانون و زیر پرچم ولایت تنظیم شده و به پیش برده شود، افزود:  نظام حاکم بر ایران اسلامی انعکاس دهنده مردم‌سالاری دینی است بنابراین باید با لحاظ کردن این مختصات در راستای تعامل و تفاهم با سایر کشورها گام برداشته شود.

بیگی با بیان اینکه دشمنان نظام و ملت هر روز به دنبال طراحی کردن ترفندها و تحریم‌های جدید علیه این مرز و بوم هستند، افزود: چنانچه روابط ما با کشورهای هم سو و ملل مسلمان قوی‌تر شده و در راستای تحکیم روابط سیاست‌گذاری شود آثار و لطمه‌های ناشی از تحریم به کمترین میزان می‌رسد.

این نماینده مجلس بر لزوم بالفعل کردن ظرفیت‌های نهفته در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: رئیس جمهوری که از آرای ملت ایران اسلامی به سکانداری قوه مجریه انتخاب می‌شود باید در راستای توسعه و ترمیم روابط گام بردارد تا به این ترتیب از ظرفیت‌های نهفته در بخش های مختلف به طور شایسته بهره‌برداری به عمل آید.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول