اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

سیاست خارجی کشورمان باید براساس منویات رهبری باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سیاست خارجی کشورمان باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اجرای اصل عزت، سیاست و مصلحت باشد.

سیاست خارجی کشورمان باید براساس منویات رهبری باشد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اولویت‌های کاری مهم دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به اسناد بالا دستی باید از اولویت‌های مهم دولت منتخب باشد.

وی ادامه داد: توجه و تمرکز دولت به اسناد بالادستی و سند چشم‌انداز، حلال بسیاری از مشکلات است و با عمل به این اسناد مسائل مهم کشورمان حل می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در کنار عمل و اجرای اسناد بالادستی نظر به وضعیت معیشت و مشکلات مردم از اولویت‌های مهم دولت منتخب است، تصریح کرد: مهم‌ترین مقوله دولت منتخب نگاه همه‌جانبه به بحث اقتصاد، فرهنگ و حل مشکلات مردم در جامعه و مسائل و مشکلات دیگر کشورمان است.

وی به مسائل مربوط به سیاست‌های خارجی دولت یازدهم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سیاست خارجی کشورمان باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری و اجرای اصل عزت، سیاست و مصلحت باشد.

 معبودی با اشاره به اینکه کشورمان در بحث سیاست خارجی از ظرفیت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: اگر در سیاست خارجی کشورمان اجرای بیانات مقام معظم رهبری مدّنظر دولت منتخب باشد، بسیاری از مشکلات مربوط به این سیاست حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت منتخب تلاش کند در بحث سیاست خارجی تعامل بیشتری با جهان داشته باشد، تصریح کرد: با اجرای این تعامل کشورمان می‌تواند از حقوق خود در مقابل زیاده‌خواهان و سلطه‌طلبان با قدرت و استقامت دفاع کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای کشورمان در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: انرژی هسته‌ای جزو خطوط قرمز ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه دولت منتخب به خطوط قرمز ملت ایران اشراف دارد، تصریح کرد: هیچ دولتی نمی‌تواند از این خطوط قرمز عبور کند.

انتهای پیام/73008/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول