اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

نگاه اصلی دولت آینده اقتصادی باشد / تاثیر سامان‌دهی سیاست خارجی در رفع مشکلات اقتصادی

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتظار اصلی مردم ایران از رئیس‌جمهور آینده که رفع مشکلات اقتصادی است، دولت آینده باید کابینه خود را به گونه‌ای تشکیل بدهد که نگاه آن اقتصادی باشد.

نگاه اصلی دولت آینده اقتصادی باشد / تاثیر سامان‌دهی سیاست خارجی در رفع مشکلات اقتصادی

مجید منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتظارات مردم از دولت آینده اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم دیگر به دنبال مسایل سیاسی نیستند و انتظار دارند مشکلات اقتصادی کشور هرچه سریع‌تر رفع شود، اولویت کلان دولت آینده باید مباحث اقتصادی قرار بگیرد.

وی افزود: لازم است دولت آینده کابینه‌ای تشکیل بدهد که در کنار رعایت پارامترهایی همچون توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی و موارد دیگر نگاه اصلی آنها اقتصادی باشد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نگاه اقتصادی مهم‌ترین بحث اشتغال، کنترل تورم، ساماندهی نرخ ارز و سامان‌دهی سیاست خارجی به ویژه تحریم‌های اقتصادی است، تاکید کرد: لازم است وزارت خارجه با سیاست‌گذاری‌های صحیح برای رفع تحریم‌ها و تغییر فضای خارج از کشور نسبت به ایران تلاش کند.

وی ادامه داد: دولت آینده باید در زمینه مسایل داخلی  مانند اشتغال، تورم و ارز برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد تا بتواند انتظارات اقتصادی مردم را به درستی برآورده کند.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول