اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه مطرح کرد

معیشت مردم، سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای اولویت‌های نخست روحانی

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه کشور گفت: معیشت مردم، سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای کشور اولویت‌های نخست روحانی در دولت یازدهم است.

معیشت مردم، سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای اولویت‌های نخست روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی دهقان صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسیدگی به معیشت مردم اولویت دولت روحانی است، اظهار کرد: موضوع سیاست خارجی و همچنین مسئله هسته‌ای کشور نیز در راس برنامه‌های روحانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه کابینه دولت یازدهم فراجناحی است، ادامه داد: به گفته رئیس‌جمهور منتخب کابینه دولت یازدهم فراجناحی و اعتدال‌گرا بوده، یعنی از اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا در این کابینه استفاده می‌شود.

دهقان تصریح کرد: دولت روحانی با عنوان دولت تدبیر و امید برنامه‌های خاص خود را برای کشور داشته و همچنین اولویت‌بندی ویژه خود را برای امر کشورداری دارد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: مسئله مهم این است که در سال‌های اخیر تحریم‌های ناجوانمردانه فشار و مشکلاتی را برای مردم سبب شده است.

وی تصریح کرد: حضور روحانی با عنوان رئیس‌جمهور فرصتی استثنایی برای حزب اعتدال و توسعه فراهم آورده است.

به گفته دهقان حزب اعتدال و توسعه مدل موفقی از یک حزب در مقابله با افراط‌گرایان بوده و یکی از شاخصه‌های برجسته این حزب تمکین به قانون در سال 88 بود.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول