اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

انتخاب فرد اصلح با تجربه کافی در سیاست داخلی و خارجی

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ‌انتخاب فرد اصلح و با تجربه کافی در امر سیاست داخلی و خارجی، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تسریع رفع مشکلات مردم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

انتخاب فرد اصلح با تجربه کافی در سیاست داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی صبح امروز در نشست هفتگی شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری در ابعاد مختلف دارای اهمیت‌های ویژه‌ای است، از یک سو انتخابات شوراها با توجه به نقش چشمگیر آنان در عمران و آبادی شهر و روستا دارای حساسیت ویژه‌ای است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌ها و اختیارات ویژه‌ای پیش روی شوراهاست که اگر درست به کار گرفته شود، می‌تواند در جهت عمران و آبادانی بسیار موثر باشد، از همین منظر دقت در افراد دارای صلاحیت‌های تخصصی‌ و اعتقادی به عنوان عامل تاثیرگذار در نقش آفرینی کارآمد شوراها دارای حساسیت ویژه‌ای است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: از سوی دیگر انتخاب ریاست جمهوری که تعیین کننده سکاندار اصلی امور اجرایی کشور در عرصه سیاست داخلی و خارجی در 4 سال آینده است نیز دارای جایگاه ویژه‌ای است در این زمینه نیز ‌انتخاب فرد اصلح و با تجربه کافی در امر سیاست داخلی و خارجی، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تسریع رفع مشکلات مردم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

فاتحی گفت: آنچه لازم است مردم شریف استان و دیگر هموطنان مورد عنایت قرار دهند حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است چراکه آنچه برای دشمن در درجه اول قرار دارد، کاستن از انگیزه مردم برای حضور در عرصه‌های اجتماعی به ویژه امر سرنوشت‌ساز انتخابات است، بنابراین حضور آحاد مردم عزیز می‌تواند پاسخ دندان شکنی به طراحان نقشه علیه نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در ارتباط با نامزد مورد حمایت اعلام داشت: حزب موتلفه کماکان در حال جمع بندی در این رابطه است و به زودی کاندیدای مورد حمایت را اعلام خواهد کرد.

فاتحی در رابطه با حوادث منطقه‌ای و بین‌المللی نیز با اشاره به حوادث سوریه گفت: ‌همانگونه که قبلا نیز اعلام شده بود، شکست تروریست‌های جنایتکار در سوریه محرز شده است و دولت سوریه در حال عقب راندن تروریست‌هاست و در چند روز گذشته توفیقات خوبی در زمینه باز پس‌گیری چند شهر استراتژیک از دست تروریست‌ها داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا و دیگر همدستان آنها مجبور شده‌اند دولت سوریه و ایران را در جلسه حل بحران سوریه دعوت کنند، نشان دهنده عقب نشینی جبهه استکبار جهانی است چراکه آمریکا و صهیونیست‌ها تا قبل از این حل بحران سوریه را بدون دولت سوریه دنبال می‌کردند، لیکن امروز ناچارا به این واقعیت تن در داده‌اند که اولا حل بحران سوریه جز از مسیر مذاکره انجام شدنی نیست، ثانیا هرگونه تصمیم گیری برای سوریه بدون حضور دولت آن کشور و کشور تاثیر گذاری مانند ایران غیرممکن است. 

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول