اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

برنامه‌های قرآنی پس از ماه رمضان تداوم یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان مجالس تفسیر و قرائت قرآن در مساجد همراه با نماز جماعت برگزار شد که شایسته است این برنامه‌ها بعد از این ایام در استان و سایر شهرها تداوم داشته باشد.

برنامه‌های قرآنی پس از ماه رمضان تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: در روز جمعه ملت ایران همزمان با سایر کشورهای اسلامی ضمن همدردی و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

وی یادآور شد: مردم ولایتمدار قزوین نیز همان‌طور که در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را رقم زدند بار دیگر حضور مثال‌زدنی آنان در روز جمعه آخر ماه رمضان در حقیقت حماسه سیاسی دیگری را در این استان رقم زدند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری مجالس قرآنی و همچنین احیای شب‌های قدر در این استان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان مجالس تفسیر و قرائت قرآن در مساجد همراه با نماز جماعت برگزار شد که شایسته است این برنامه‌ها بعد از این ایام در استان و سایر شهرها تداوم داشته باشد.

باریک‌بین ادامه داد: باید از حضور نوجوانان و جوانان در مراسم‌ شب‌ قدر در استان قزوین قدردانی کرد که مردم این استان امسال در برگزاری این مراسم‌ باشکوه حضور گسترده‌ای داشتند.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به همکاری ائمه جمعه استان قزوین با اداره کل تبلیغات اسلامی این استان خاطرنشان کرد: این اداره کل با استقرار روحانیون در مناطق مختلف استان با همکاری ائمه جمعه اعلام آمادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی ادامه داد: این اداره کل در زمینه ساخت خانه عالم در مناطقی که ضرورت دارد با تشخیص ائمه جمعه آماده رایزنی با فرمانداران و همچنین در خصوص فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌هایی در این زمینه است.

حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین نیز در خصوص برنامه‌های آینده دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول