اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در راهپیمایی روز قدس

دومین حماسه سیاسی مردم فریدونکنار‌ رقم خورد

مردم فریدونکنار در اقدامی ولایتمدارانه همچون سال‌های گذشته و حتی پرشورتر از ادوار پیشین امروز با مشت‌هایی گره کرده از خشم علیه استکبار و در دفاع از حق مظلوم روانه خیابان امام خمینی(ره) و شهدای شهرشان شدند.

دومین حماسه سیاسی مردم فریدونکنار‌ رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، 34 سال از صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌گذرد و جهانیان به ابتکار امام راحل علیه اشغالگران و ظالمان فریاد می‌زنند تا بار دیگر استعمار و استعمارگر به خود بلرزد.

فریدونکناری‌ها نیز از این قانون مستثنی نبوده و نیستند، پس امروز به پاخاسته و تبدیل به طوفانی بنیان برکن شدند و بنیاد کاخ شیطان بزرگ و طاغوت منطقه را درهم پیچیده و فردایی روشن و پر از صلح، امنیت و آرامش، عزت و سربلندی را برای امت اسلامی رقم زدند.

مردم دیار سردار سرلشکر شهید حاج حسین بصیر با محکوم کردن تصمیم اتحادیه اروپا که مشوق سیاست سرکوب و تجاوز اسرائیل است، بر همبستگی با ملت لبنان و مقاومت قهرمانانه‌اش علیه رژیم اشغالگر تاکید کردند و با اعلام حمایت قاطع از ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای و حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین و مسلمانان عالم و حزب‌الله لبنان هم‌صدا با امت حزب الله در مراسم روز قدس این یادگار امام عزیز شرکت کرده و با درک حساسیت ویژه روز قدس در ماه مبارک رمضان حضور و ظهور داشتند.

فریدونکناری‌ها با شرکت در راهپیمایی روز قدس با مشت‌های گره کرده بر دهان اسراییل غاصب، دشمنان قسم خورده و یاوه‌گویان تاریخ‌زده و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در برابر رژیم اسرائیل فریاد زدند.

صدای مردی را می‌توان رساتر از اطرافیانش شنید که ندای لبیک یا خامنه‌ای سر می‌داد و مشت‌هایش گره شده و پشت هم به سمت آسمان، آمریکا و اسراییل را لعنت کرده و نابودی‌شان را از باری تعالی خواستار بود.

پیرمرد می‌گفت: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست، چراکه این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است.

جوانی با پلاکاردی در دست اعلام کرد: ملت مسلمان ایران در این روز به غاصبان و جنایتکاران اعلام می‌کنند که هرگز قادر نخواهند بود در سایه زور و تزویر، حقوق ملت‌ها و جهان اسلام را پایمال کنند.

امروز مسیر راهپیمایی همچون ادوار گذشته از مسجد جامع فریدونکنار به مقصد مصلی قدس بود.

اسراییل همچنان سیاه‌نمایی می‌کند

مدیر حوزه‌های علمیه‌ مازندران نیز در جمع راهپیمایان و نمازگزاران در مصلی قدس فریدونکنار گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) الگویی مناسب برای ملت‌های بیدار و آزادیخواه جهان است.

حجت‌الاسلام محمد طاهری با اشاره به مظلوم نمایی اسراییلی‌ها و طرح مسئله هلوکاست اظهار داشت: صهیونیست‌ها با حمایت اروپا و آمریکا از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: صهیونیست‌ها سعی در سیاه‌نمایی خشونت‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین دارند.

طاهری ادامه داد: اسراییل در جهت‌گیری دولت‌ها علیه فلسطین و مسئله قدس نقش محوری داشته و در همین راستا می‌کوشند.

به گفته طاهری یکی از سیاست‌های محوری و راهبردی اسراییل در فلسطین جلوگیری از اطلاع‌رسانی درست و سریع درباره جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران تصریح کرد: سیاست افزایش قدرت نظامی و اقتصادی نیز از برنامه‌های محوری این رژیم است که در برابر تحریم فلسطینی‌ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند و سعی دارد اسراییل را به قطب قدرت نیروهای نظامی زمینی، هوایی و دریایی تبدیل کنند.

وی بیان داشت: استعمارگران مسیحی اروپایی در قرن 19 سلطه‌طلبی داشته که در قرن 20 در اختیار صهیونیست مسیحی اروپا قرار گرفت.

طاهری اذعان داشت: قدرت‌طلبی استعمارگران افزایش ویژه‌ای پیدا کرد تا اینکه انقلاب اسلامی در ایران به ثمر نشست و بال و پر سلطه‌طلبان را ریخت و آزادی اسلامی را روز به روز فراگیرتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه دشمنان سعی در خاموش کردن شعله‌های بیداری اسلامی دارند، اما ملت‌های بیدار مسلمان در جهان حق خود و تمام مظلومان را خواهند گرفت.

گزارش از محمدرضا احمدی‌آسور

انتهای پیام/2296/ب40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول