اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار امیدیه:

راهپیمایی گسترده روز قدس حماسه سیاسی را جهانی می‌کند

فرماندار امیدیه گفت: حضور گسترده و همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس، حماسه سیاسی بین‌المللی را تحقق می‌بخشد.

راهپیمایی گسترده روز قدس حماسه سیاسی را جهانی می‌کند

حسین لامی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس جواب یاوه‌ گویی‌های مستکبران عالم است.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و اسلام از دوران پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره سعی داشته‌اند که فتنه و تفرقه بین مردم ایجاد کنند و مطمئنا حضور پرشور مردم در اجتماعات و راهپیمایی‌ها این اقدام آنها را منتفی کرده و خواهد کرد.

فرماندار امیدیه با اشاره به خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران اسلامی تصریح کرد: 24 خرداد ماه و حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک حماسه سیاسی در بعد داخلی بود اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند بعد بین‌المللی حماسه سیاسی را محقق کند و این موضوعی‌ست که مردم و مسئولان باید مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: در این شهرستان نیز مردم و مسئولان باید کنار هم زمینه‌های برگزاری راهپیمایی باشکوه را فراهم کنند و تعامل و همدلی را به اوج رسانند.

لامی‌نژاد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی شاخصه مردمی بودن آن است، گفت:  مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مناسبت‌های مختلف اجتماعی نظیر انتخابات‌ و راهپیمایی‌ها همیشه حماسه آفرین بوده‌اند و امسال نیز مطمئنا چنین امری محقق می‌شود.

انتهای پیام/72001/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول