اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جای جای استان سمنان ثبت شد

شرکت بانشاط جوانان دیار قومس در خلق حماسه دوم سیاسی سال

جوانان دیار قومس در خلق حماسه دوم سیاسی سال 92 پیش‏‌قراول هستند و امروز با حضور بانشاط خود در راهپیمایی روز قدس، برگ زرین دیگری بر افتخارات استان سمنان افزودند.

شرکت بانشاط جوانان دیار قومس در خلق حماسه دوم سیاسی سال

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، راهپیمایی روز قدس با شکوه فراوان و نشاطی وصف‌‏نشدنی در سراسر استان سمنان در جریان است و حضور پرحجم جوانان و نوجوانان در این آیین سیاسی و عبادی، بر عظمت آن افزوده است.

جوانان سمنانی در خیابان‏ها و مسیرهای راهپیمایی روز قدس حضور دارند و با حمل دست‏نوشته‏‌ها و عکس‏هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس، خواستار آزادسازی قبله نخست مسلمین جهان شده‌‏اند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز با صدور بیانیه‏‌ای آورده است: مسلمانان با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس صدای خود را به گوش جهانیان می‌‏رسانند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است؛ روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبران است.

این بیانیه تصریح می‏‌کند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسئله قدس و بیت‏‌المقدس به عنوان قبله‏‌گاه مسلمانان و مهم‏ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد هم‏بستگی و وحدت امت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار می‏‌دارد: ابتکار هوشمندانه معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس یک راهبرد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در مسیر اتحاد امت مسلمان برای دفاع از آرمان‏های اسلامی بود.

این بیانیه خاطرنشان می‏‌کند: بدون شک آحاد مردم مومن، روزه‌‏دار و انقلابی استان سمنان همگام با مسلمانان سراسر جهان با مشت‏های گره کرده و پرشورتر از همیشه در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده و با سر دادن شعارهای ضد استکباری ضمن لبیک به ندای تاریخی امام(ره) از مردم مظلوم فلسطین، سوریه، حزب‏‌الله لبنان و بیت المقدس به عنوان قبله گاه اول مسلمانان دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول